کد خبر 946532
تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۳
کرانچار

سرمربی تیم فوتبال امید ایران گفت که در بازی با عراق شانس یار این تیم نبوده است.

به گزارش مشرق، زلاتکو کرانچار بعد از تساوی بدون گل تیم‌های فوتبال امید ایران و عراق گفت: مسابقه به سمتی رفت که ما نمی‌خواستیم. تلاش‌مان این بود به پیروزی برسیم. موقعیت‌های گل زیادی داشتیم اما شانس با ما نبود و حالا باید تا ساعت ۱۲ شب صبر کنیم و ببینیم که از گروه صعود می‌کنیم یا خیر اما به احتمال زیاد تیم ایران به عنوان تیم دوم از گروهش صعود می‌کنیم.

سرمربی تیم امید ادامه داد: مهم این بود که در بازی امروز نشان دادیم تیمی که سزاوار صعود مستقیم از گروهش بود, ما بودیم و امیدوارم صعود تیم به مرحله بعد, پاداشی برای بازی خوب ایران باشد.

بیشتر بخوانید:

سرمربی عراق: ۱۰ بازیکن را نداشتیم اما به هدف‌ رسیدیم

 

وی درباره سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه به نظر می‌رسید, تیم امید بی‌نظم بازی می‌کرد و چرا برنامه‌ای برای ارائه بازی روی زمین وجود نداشت, گفت: من با نظر شما موافق نیستیم. ما توپ را به وسط زمین می‌‌آوریم و سعی می‌کردیم که به جناحین پخش کنیم و عراق به دنبال ضد حمله بود. دروازه ما تا دقیقه ۶۰-۷۰ دیده نمی‌شد. می‌خواهم برعکس شما حرف بزنم ما در طول بازی روی می‌آوریم به پاسکاری‌های متعدد و سعی می‌کردیم که تیم حریف را باز کنیم.

کرانچار عنوان کرد: در نیمه اول موقعیت‌های خوبی داشتیم و می‌توانستیم کار را تمام کنیم. همچنین در نیمه دوم اگر ضربه سر بازیکن ما وارد دروازه می‌شد الان سؤال شما این طور مطرح نمی‌شد. از ابتدا روی دروازه عراق فشار وارد کردیم اما ارسال‌های بلند جزو دستور کاری ما نبود و گاهی اوقات بازیکنان روی ابتکار خودش‌شان این کار را انجام می‌دادند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس