کد خبر 945929
تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۴
آشنایی با شاگرد اول‌های مجلس در حضورو غیاب+ جدول

رئیس کمیسیون صنایع مجلس از جلسه مشترک ۴ کمیسیون تخصصی مجلس برای تحقق شعار سال خبر داد.

به گزارش مشرق، عزیز اکبریان رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامگذاری سال ۹۸ از سوی رهبر انقلاب به عنوان «رونق تولید» گفت: طبق هماهنگی‌هایی که بین روسای کمیسیون‌های صنایع و معادن، اقتصادی، جهاد کشاورزی و همچنین کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی صورت گرفته پس از تعطیلات نوروز، قطعاً در جلسه‌ای مشترک راهکارهای تحقق شعار سال بررسی و ارزیابی می‌شود.

بیشتر بخوانید:

چرا باید به سال ۹۸ امیدوار بود؟

استراتژی سال ۹۸ رهبر انقلاب

علی علیزاده: رونق تولید شعار حساب شده ایست

وی افزود: پیشنهادات و راهکارهای مطرح شده در جلسات مشترک کمیسیون‌ها برای جامع عمل پوشاندن به شعار سال در قالب گزارشی تدوین شده و در اختیار رئیسه مجلس و دستگاه‌های مربوطه قرار می‌گیرد.

رئیس کمیسیون صنایع مجلس تصریح کرد: علاوه بر این کمیسیون صنایع به عنوان کمیسیون تخصصی در این زمینه، جلساتی با وزرای اقتصاد، صنعت، معدن و تجارت و همچنین کارشناسان مربوطه در موضوع تولید برگزار و راهکارهای رسیدن به رونق تولید و همچنین موانع عملیاتی کردن شعار سال را بررسی و ارزیابی می‌کند.

اکبریان تاکید کرد: مردم با حمایت از تولید ملی و خرید کالاهای ایرانی می‌توانند در تحقق شعار سال به مسئولان و تولیدکنندگان کمک کنند.

وی با بیان اینکه نظام بانکی کشور می‌تواند در عملیاتی کردن شعار سال بسیار فعال باشد، گفت: بانک‌های تخصصی مانند صنعت و معدن، کشاورزی و همچنین توسعه تعاون می‌توانند با فعال شدن و اعطای تسهیلات با سود پایین به تولید کنندگان در جهت رونق تولید گام بردارند.

نماینده مردم کرج در مجلس با تاکید بر اینکه تکیه بر ظرفیت‌های داخلی راهکاری مناسب در جهت رونق تولید ملی و شکوفایی اقتصادی کشور است، اضافه کرد: حرکت کشور باید به سمت اقتصاد مقاومتی و توجه به تولیدات داخل تغییر کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۱:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۳
    0 0
    جلسات بی نتیجه برای زمین زدن شعار سال و اصل تولید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس