کد خبر 945749
تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۴
هواشناسی نمایه

بنا بر پیش‌بینی سازمان هواشناسی، همدان و اهواز تا سوم فروردین ۹۸، به ترتیب سردترین و گرم‌ترین استان‌های کشور هستند.

به گزارش مشرق، بیشینه و کمینه دمای هوای استان همدان در روز جاری اول فروردین ۹۸ به ترتیب مثبت ۱۰ و منفی ۵ درجه سانتی‌گراد است که بیشینه دمای این استان در روزهای دوم و سوم فروردین به ۱۲ درجه سانتی‌گراد می‌رسد و کمینه دمای آن نیز طی دو روز آینده به ترتیب منفی ۳ و دو درجه خواهد بود.

همچنین کهگیلویه و بویر احمد بعد از همدان، سردترین استان کشور تا سوم فروردین است؛ بر این اساس بیشینه و کمینه دمای شهرکرد در روز جاری (اول فروردین ۹۸) به ترتیب مثبت ۱۱ درجه و منفی ۵ درجه سانتی گراد است که این وضعیت در روز دوم فروردین مثبت ۱۲ و منفی دو درجه و در روز سوم فروردین ۱۳ و صفر درجه سانتی گراد خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

استان زنجان نیز یکی از سردترین استان‌های کشور در روزهای آتی است؛ طبق اطلاعات نقشه پیش‌بینی بیشینه و کمینه دمای هوای این استان امروز (اول فروردین ۹۸) به ترتیب مثبت ۵ و منفی چهار دجه سانتی‌گراد که فردا (جمعه) دوم فروردین به ترتیب به ۱۰ و منفی چهار و پس فردا سوم فروردین به ۱۱ و منفی یک درجه می‌رسد.

در این بین، استان خوزستان گرم‌ترین استان کشور محسوب می‌شود چرا که طبق اطلاعات نقشه پیش‌بینی، بیشینه و کمینه دمای هوای این استان امروز (اول فروردین ۹۸) به ترتیب ۲۶ و ۱۱ درجه سانتگی‌گراد که این وضعیت در روز دوم فروردین ۲۷ و ۱۲ درجه و در روز سوم فروردین ۲۸ و ۱۴ درجه سانتی‌گراد خواهد بود.

پس از خوزستان، استان هرمزگان گرم‌ترین دمای هوا را دارد؛ در این استان امروز اول فروردین ۹۸، بیشینه و کمینه دمای هوا به ترتیب ۲۳ و ۱۷ درجه سانتی‌گراد است که در روز دوم فروردین به ۲۴ و ۱۸ درجه سانتی‌گراد و در روز سوم فروردین به ترتیب به ۲۵ و ۱۸ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

سیستان و بلوچستان هم سومین استان گرم کشور است؛ در این استان امروز اول فروردین ۹۸، بیشینه و کمینه دمای هوا به ترتیب ۲۴ و ۱۱ درجه سانتی‌گراد است که در روز دوم فروردین به ۲۳ و ۱۰ درجه سانتی‌گراد و در روز سوم فروردین به ترتیب به ۲۱ و ۱۲ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۲
    0 0
    کردستان که هوا خوبه حرف نداره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس