کد خبر 944255
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۰
اشتری: کسی حق تصویربرداری از مأمور قانون را ندارد

فرمانده نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی کنار مردم بوده ‌و اگر افرادی با انجام کارهای غیرمتعارف مردم را نگران کنند برابر قانون و به‌خواست مردم با آن‌ها برخورد می‌شود.

به گزارش مشرق، سردار حسین اشتری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌های لازم  برای چهارشنبه آخر سال صورت گرفته و هشدارهای لازم برای این شب به مردم و جوانان داده شده است، اظهار داشت: نیروی انتظامی کنار مردم بوده ‌و اگر افرادی با انجام کارهای غیرمتعارف مردم را نگران کنند برابر قانون و به‌خواست مردم  با آن‌ها برخورد می‌شود.

 

فرمانده نیروی انتظامی ‌با اشاره به اینکه گشت‌های پلیس در ایام تعطیلات نوروز در راه‌های اصلی به سامانه هوشمند مجهز‌ند، گفت: همکاران ما از دست‌افزارهای هوشمند برای کار خود استفاده می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

چه کسانی در معرض خطر صدای انفجار هستند؟

اولتیماتوم پلیس به اخلالگران چهارشنبه آخر سال

فیلم/ توضیحات ازغدی درباره چهارشنبه سوری

اشتری با بیان اینکه دوربین البسه به‌اندازه اعتبارات موجود خریداری شده ‌که موجب دقت و سرعت پرسنل انتظامی بیشتر شود، ادامه داد: در تلاش هستیم در سال جدید از ابعاد مختلف به بحث پلیس هوشمند دست یابیم.

فرمانده نیروی انتظامی کشور با بیان اینکه فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری و همکارانش خدمات خوبی را به مردم ارائه داده‌اند، عنوان کرد: نیروی انتظامی تلاش می‌کند از نظر نیروی انسانی، تجهیزات، ساختار و امنیت به استان‌ها به‌ویژه چهارمحال و بختیاری کمک کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • مهدی IR ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۳
    0 0
    بفکر فرهنگ سازی باشیم , بهتر است. همه مسئولان آموزشی در تربیت انسان کوتاهی میکنند و مسئولیت عواقب آنرا بگردن نیرو های شریف انتظامی میاندازند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس