کد خبر 943563
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۰
مسعود بهنود

واکنش اپوزیسیون خارج نشین به مستند «ایستگاه پایانی دروغ» همچنان ادامه دارد!

به گزارش مشرق، یکی از عناصر ضد انقلابی که به مستند یاد شده در فضای مجازی واکنش نشان داده است؛ مسعود بهنود پادوی شبکه بی‌بی‌سی است!


بهنود در واکنش به اعترافات نیما زم در مستند یاد شده، وی را یک مشنگ توصیف کرد. بهنود که سال‌هاست از رسانه دولتی انگلیس حقوق دریافت می‌کند؛ البته نتوانسته عصبانیت خود را از مستند افشاگر «ایستگاه پایانی دروغ» و برملا شدن ماهیت جاهل و سطحی مخالفان نظام دینی پنهان کند و در اظهاراتی عجیب و عوامانه مدعی شده است: «مستند «ایستگاه پایانی دروغ» برگرفته از تکه‌های فیلم‌های سینمایی است!»

بیشتر بخوانید:

تردید شبکه سعودی به صحت اخبار آمدنیوز

جزئیات درگیری لفظی فرهودی و روح الله زم


بهنود که خود را یک روزنامه‌نگار حرفه‌ای می‌داند؛ باید توضیح می‌داد اولاً؛ کدام بخش‌های مستند؛ تکه‌های فیلم‌های سینمایی بود و دقیقاً از صحنه‌های کدام فیلم‌ها در ساخت مستند بهره گرفته شده است؟


دوم؛ آیا تصاویر و صدای شفاف نیما زم نیز متعلق به فیلم‌های سینمایی هالیوودی است؟


سوم؛ مگر نمی‌گویید مستند «ایستگاه پایانی دروغ» یک فیلم سینمایی بوده است؟ خب پس چرا آشفته شده‌اید و بابت حرف‌های این مستند، به جان هم افتاده‌اید و یکدیگر را خائن و مضحک خطاب می‌کنید؟

منبع: کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۰۰:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۱
    28 0
    آقای بهنود خود تو هم دست کمی از زم نداری - ما مردم ایران وقتی شماهارا می بینیم هرلحظه هزاران بار خدا را شکر می کنیم که جهالی مثل تو و اپزیسیون خائن به وطن نمی توانند بر سرنوشت ما حاکم شوند.
  • IR ۰۱:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۱
    20 0
    این جونور در زمان شاه ملعون سگ دربار و نفوذی ساواک در جراید بود الان هم مزدور انگلیس و mi6

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس