کد خبر 943389
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲
العین

تیم فوتبال استقلال پس از پذیرفتن شکست مقابل الدحیل، در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا میزبان العین است و این بازی برای هر دو تیم از حساسیت بالایی برخوردار است.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال تهران در هفته دوم رقابتهای لیگ برتر میزبان العین امارات است و از آنجایی که هر دو تیم در هفته اول شکست خورده‌اند، این بازی و امتیازات آن برای آنها حیاتی است. به خصوص استقلال که در این دیدار میزبان است و باید از شرایط میزبانی‌اش بهره ببرد.

تیم فوتبال العین که دیدارهای متعددی را در سال‌های اخیر مقابل استقلال انجام داده، یک بار دیگر در مرحله گروهی لیگ قهرمانان باید با آبی پوشان تهران دیدار کند.

العین در روز اول این رقابتها در خانه مغلوب الهلال شد و در حالی این شکست را پذیرفت که عملکرد و آمار خوبی هم مقابل میهمانش نداشت و در یک کلام می‌توان گفت سزاوار این شکست بود.

العین که از مهاجمان خوبی سود می‌برد، در خلق موقعیت گل در دیدار قبلی‌اش به هیچ وجه موفق نبود. العینی‌ها در هفته اول تنها یک بار موفق به خلق موقعیت گل شدند که آن هم توسط مارکوس برگ، مهاجم سرشناس و سوئدی این تیم بود.

بیشتر بخوانید:

بلاتکلیفی عجیب هواداران استقلال

العین با تنها یک شوت در چارچوب به همراه الوحده و بوریرام ضعیف‌ترین آمار را دارد و در خلق موقعیت گل نیز آخرین تیم هفته اول آسیا است.

تنها شوت در چارچوب این تیم را محمد فایز زده و تنها موقعیت آنها هم توسط مارکوس برگ خلق شد.

العینی‌ها در دیدار اول تنها ۶ بار موفق به دریبل زنی شدند که این آماری بسیار ضعیف برای این تیم است و بدتر از آن این که بازیکنان این تیم تنها ۴ بار پاس کلیدی داشتند.

دقیق‌ترین بازیکن این تیم «احمد برمان» هافبک ۲۵ ساله‌ای است که با پیراهن شماره ۱۳ در العین بازی می‌کند. برمان در اولین دیدار العین ۳۵ پاس صحیح ارسال کرد و میزان دقت وی نیز ۸۷ درصد بود.

العین در بازی قبلی‌اش ۴۰ درصد مالکیت داشت که از این نظر تیم شماره ۲۶ آسیا است و با ۶۸ درصد دقت در پاس، پس از الزورا دومین تیم ضعیف در دقت است.

العینی‌ها در اولین دیدار خود تنها ۲۲۰ پاس سالم رد و بدل کردند و از این حیث تنها از دو تیم بوریرام و الزورا عملکرد بهتری دارند.

بازیکنان تیم العین در اولین دیدار تنها ۲ سانتر موفق داشتند که در این زمینه هم آمار بالایی از خود به جای نگذاشته اند.

دیدار تیم‌های استقلال و العین از هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹ سه شنبه ۲۱ اسفند در ورزشگاه آزادی انجام می‌شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس