کد خبر 943262
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۵
گویا نیوز

یک سایت ضدانقلاب وابسته به سازمان سیا نوشت اپوزیسیون حکومت اسلامی دست هخاها و بچه جغله‌ها افتاده است.

به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» در ویژه‌های خود نوشت:

گویانیوز همزمان با برخی رسوایی‌های اپوزیسیون جمهوری اسلامی نوشت: حکومت اسلامی، اپوزیسیون‌اش شده هخا! دنباله‌روهای هخا هم می‌شوند یک مشت بچه جغله، که امروز سایت‌های جدی خبری را که باز می‌کنید، نام و نشان و تصویرشان را هر روز در آنجا می‌بینید.

بیشتر بخوانید:

مستندی که پشت‌پرده آمدنیوز را افشا کرد


اگر باور نمی‌کنید، خبرهای روز اپوزیسیون را دنبال کنید ببینید در صدر اخبار چه کسانی نشسته‌اند. جوانکی برای خودش مجلس سنا درست کرده و خودش شده رئیس آن! جوانکی دیگر شده منبع اخبار سری اپوزیسیون! فلان کَسَک شده سخنگوی زنان در رسانه‌های خارجی و رهبر جنبش زنان! بهمان کَسَک شده نماینده ‌مردم ایران در ملاقات با فلان مقام «رسمی» آمریکا!


آنها هم که در عالم سیاست، سابقه‌ای و گذشته‌ای دارند نشسته‌اند پای میکروفون رسانه‌ها، و بزرگوارانه خواهان میدان دادن به همین‌ها هستند چرا که جوان هستند! چرا که قدیمی‌ها احتمالاً اشتباه کرده‌اند و جدیدی‌ها احتمالاً ‌اشتباه نخواهند کرد!
در روزگار جوانی ما، جمله «دست فلان کس تا مرفق به خون آلوده است» مد روز بود.


این روزها جمله «دست افراد اشاره شده در بالا تا مرفق به افتضاح آلوده است» باید به جای آن جمله‌ قدیمی بنشیند. حکومت اسلامی، اپوزیسیون را مبتذل کرده است.


آقایان بزرگان، اگر زورشان به حکومت نمی‌رسد و توان مقابله با آن را ندارند، دست کم با هخاهای داخل اپوزیسیون مبارزه کنند پیش از اینکه اپوزیسیون تبدیل به «مضحکستان» و «دلقکستان» شود و مایه خنده‌ مردم ایران.


دست بچه جغله‌ها، که اغلب تبدیل می‌شوند به بازیچه حکومت، اگر باز بماند، محیط اپوزیسیون را تبدیل به کودکستان خواهند کرد؛ محیطی که باید دانشگاه باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۱:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۰
    2 0
    به مردهای چهل ساله گفته جوانک؟ ببین نویسنده چه فسیلیه.بطور کلی چهل ساله ها قابل تحمل تر از پیرمردهای زهوار در رفته هستند
  • IR ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۰
    0 2
    گیردادن به اپوزیسسیون بیا سیرک داخلی نگاه کن که با فتوکپی و شناسنامه و کارت ملی گوشت گرفت و کوپن برگشته و خودروساز هر روز قسمت بالاتر ارائه میده، مضحکستان اینه نه اون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس