کد خبر 739666
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۰
فیلم/ گزارش تکمیلی شليک موشک‌هاي سپاه به مقر تروريست‌ها

فقط کافی است فرمانده کل دستور زدن سیلی را بدهد، آن وقت است که جمهوری اسلامی چنان سیلی به دشمنانش بزند که راه خانه را با راه جهنم اشتباه بگیرند.

به گزارش مشرق، صبح نو در سرمقاله خود نوشت:

از آن روزهایی که مردم در خیابان‌های تهران و شهرهای مختلف کشور با شعار «موشک جواب موشک» پاسخ قاطع به موشک‌های اهدایی غرب به صدام را درخواست می‌کردند، بیشتر از ۳۰‌سال می‌گذرد اما حالا سپاه پاسداران قدرتمند ایران به طرفة العینی، موشکی شلیک می‌کند که از فراز بغداد می‌گذرد و در عمق خاک سوریه مقر تروریست‌های تکفیری را هدف قرار می‌دهد تا هم انتقام خون شهدای مظلوم ۱۲ رمضان را بگیرد و هم به حامیان و تجهیزکنندگان داعش گوشمالی داده باشد.

این یعنی اقتدار، یعنی سربلندی و امنیت برای ایران، یعنی اینکه کسی جرأت نکند به خاک میهن چپ نگاه کند. فقط کافی است فرمانده کل دستور زدن سیلی را بدهد، آن وقت است که جمهوری اسلامی چنان سیلی به دشمنانش بزند که راه خانه را با راه جهنم اشتباه بگیرند.

آری، لحن ما با منطقه نه بلکه با جنایت پیشگان منطقه، که دست‌شان تا مرفق به خون ملت‌های مظلوم و مسلمان آلوده است و با دلارهای نفتی‌شان جاده صاف کن آمریکا و اسرائیل شده‌اند، چنین است؛ قاطع و محکم. اصلاً هم دست و دلمان نمی‌لرزد، هیچ خرده حساب و بدهکاری و صنمی با هیچیک از این جماعت رذل و بدوی نداریم، هم هجوشان می‌کنیم و هم سیلی محکم به صورتشان می‌زنیم تا بعد از این پایشان را از گلیم‌شان درازتر نکنند. پیام این حمله مقتدرانه را الحمدلله آنهایی که باید بگیرند، گرفته‌اند هم سعودی‌های تروریست‌پرور، هم تل آویو نشینان ترسو و بزدل و هم جناب کدخدا که فکر می‌کند با تحریم موشکی ایران می‌تواند ذره‌ای از اقتدار سپاه توانمند ما بکاهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • میلاد IR ۰۴:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۰
    9 1
    فقط خدا همیشه فقط خدایا ممنونم نه رهبر رهبر ممنون سپاه پاسدارن ممنون
  • فدایی ایران اسلامی قهرمان IR ۰۵:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۰
    9 1
    ای جاااااااااااااااااااااااااااااانم
  • IR ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۰
    8 1
    این فقط گوشه سیلی بود که به صورت داعش مزدور استکبار و اقمارش نواخته شد و بادیه نشین های کشورهای حوزه خلیج فارس و سردمداران صهیونیست را به لرزه انداخت وای به روزی که امام المسلمین ، رهبر فرزانه انقلاب ، امام خامنه ای (حفظهم ا...) حکم جهادم دهد
    • IR ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۰
      3 1
      حضرت آقا خیلی وقته حکم جهاد داده اند شمامیفرمایید حکم جهاد بدهند؟عجب..
  • حسن IR ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۰
    7 1
    بنازم . واقعا شاد شدم. کاش زودتر این سیلی را مزدید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس