علم‌الهدی نمایه

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه هدف دشمن ایجاد فشار اقتصادی بر مردم است گفت: همه ما باید از ابتدا سال ۹۸ برای مقابله، مبارزه و خنثی کردن فتنه سال ۹۸ آماده باشیم.

به گزارش مشرق، عصر امروز آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در جمع زائران راهیان‌نور در یادمان شهدای هویزه حضور پیدا کرد.

امسال برای نخستین‌بار در این یادمان ایستگاه تبیین جنگ اقتصادی با حضور دانشجویان برپا شد که در این ایستگاه راهبرد دشمنان و چگونگی مقابله با توطئه‌های آنها مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

علم الهدی: قدرت و توانمندی نظام ما این مردم هستند

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی در جمع دانشجویان، اظهار کرد: همه ما باید از ابتدا سال ۹۸ برای مقابله، مبارزه و خنثی کردن فتنه سال ۹۸ آماده باشیم.

وی عنوان کرد: دشمنان مدتی است که به این فکر افتاده‌اند که اگر فشارهای اقتصادی و معیشتی بر مردم زیاد شود، خود مردم از جریان انقلاب رو بر می گردانند و عملاً توسط خود مردم براندازی انقلاب را شکل می‌دهند.

آیت‌الله علم‌الهدی گفت: دشمنان از یک سو با سلسله عوامل نفوذی در جریان توزیع ارز ورود کردند و اقتصاد کشور را متشنج کردند تا فشار معیشتی مردم را بالا ببرند و از طرفی دیگر با عملیات رسانه‌ای و فرهنگی به دنبال این هستند که مردم مستأصل را وادار به فوران و قیام کنند.

وی اظهار کرد: جوانانی که به زیارت قبور شهدا می‌آیند، جهادگر، مستعد و دلداده به انقلاب هستند و باید بدانند که فتنه‌ها در پیش است و برای غلبه بر آن باید دشمن و روش او را شناخت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 21
  • گارد جاويدان آريامهر IR ۲۳:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۹
    2 0
    برادران سلطنت طلب هم آماده باشيد .
  • IR ۰۰:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۰
    3 2
    دولت چرا بازار را رها کرده !!!!واقعا ملت باید مراقب دشمنان داخلی و خارجی باشند !!!به امید خداوند این دوران هم میگذرد و تاریخ دست خیانت کاران را رو خواهد کرد!!
  • IR ۰۵:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۰
    0 1
    لعنت خدا بر اصلاح طلبان ومحمدخاتمی که اینها مملکت را به این روز انداختند ولی کورخوانده اند به کوری چشم اصلاح طلبان ومسعول انتشارکامنتهای سایت مشرق دشمن هیچ غلطی نمیتواند بکند
  • محسن IR ۰۶:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۰
    3 0
    یبار شماها واس از بین بردن فقر و تبعیض آماده باشید همش ما باید آماده باشیم؟؟؟ اه
  • IR ۰۷:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۰
    0 0
    هدف دشمن ایجاد فشار اقتصادی بر مردم است یا ناتوانی در اداره مملکت باعثش شده ؟
  • NL ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۰
    1 0
    لطفا اول برای مبارزه با فساد و بچه هاتون ( آقازاده ها ) آماده باشید. اگر توان اداره کشور و امنیت در معیشت و زندگی مردم را داشته باشید اتفاقی نمی افد.فتنه زمانی اتفاق می افتد که بسترش توسط زمامداران کم کفایت ایجاد شود!
  • IR ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۰
    2 14
    فتنه 98 همه جانبه است. هم سیاسیون از داخل اغتشاش می کنند. هم مردم را به خیابان ها می ریزند. هم افرادی که آموزش دیده اند و از خارج داخل کشور شده اند با اسلحه به خیابانها خواهند ریخت و هم اینکه از مرز غربی کشور مورد تهاجم قرار خواهیم گرفت و همزمان اسرائیل به سوریه حمله خواهد کرد. همزمان جنگ اقتصادی نیز سخت‌تر خواهد شد. و بشر الصابرین...
  • DE ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۰
    4 1
    وقتی میدونی حمله ای در راه هست بهترین راه مقابله زدن شبیخون است
  • IR ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۰
    3 1
    اگر قوه قضاییه کارش را درست انجام دهد، نقشه دشمن، نقش بر آب خواهد شد. چهار نفر محتکر و نفوذی و اختلاسگر و سیاسی مزدور رو اعدام کنید. همه حساب خواهند برد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس