کد خبر 943184
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۳
امیر خجسته

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: پرونده‌های فساد در میادین نفتی و گازی در جلسات اخیر فراکسیون مورد بررسی قرار گرفته است، و به وزیر مربوطه هم تذکر داده شد.

به گزارش مشرق، امیر خجسته رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس شورای اسلامی در توضیح جلسات اخیر فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی، گفت: گزارش فساد در پتروشیمی و اختلاس مرجان شیخ السلامی نیز به فراکسیون ارایه شده است، در حال حاضر هم به دنبال جمع‌آوری اسناد و تکمیل گزارش هستیم.

بیشتر بخوانید:

آیا بعداز پرونده پتروشیمی نوبت زنگنه میرسد؟

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: پرونده‌های فساد در میادین نفتی و گازی در جلسات اخیر فراکسیون مورد بررسی قرار گرفته و از این جهت به وزیر مربوطه هم تذکر داده شد اما به جهت عدم پاسخگویی وزیر از سوی فراکسیون گزارشی به قوه قضاییه ارایه شده است.

وی افزود: علاوه بر این فراکسیون به موضوعاتی چون خودرو، گمرکات و عملکرد برخی از بانک‌ها ورود پیدا کرده است. شکایت‌های متعددی هم به جهت ورود به این مسائل به ما شده است.

خجسته تصریح کرد: فراکسیون در هفته حداقل سه جلسه برگزار می‌کند؛ برخی جلسات هم تا ساعت ۲ بامداد به طول می‌انجامد، در واقع فراکسیون با دعوت از وزرا و مسئولان و بررسی گزارش‌های مختلف به طور جدی در مسیر مبارزه با فساد گام برداشته است.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، افزود: فراکسیون بعد از ارایه بیانیه گام دوم انقلاب و تاکید ایشان بر مبارزه با فساد، این اصول را در اولویت قرار داد و با انتصاب رئیس جدید قوه قضاییه جدی‌تر از گذشته به واکاوی پرونده‌های فساد پرداختیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس