کد خبر 942733
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۱
فدراسیون فوتبال

مجمع عمومی فدراسیون فوتبال فردا در حالی در تهران برگزار می‌شود که زمزمه‌هایی مبنی بر عدم حضور وزیر ورزش و جوانان و معاون او داورزنی در این نشست وجود دارد.

به گزارش مشرق، شاید این عدم حضور به این خاطر است که شائبه دخالت دولت در امور فدراسیون فوتبال براه نیافتد به خصوص که مجلس شورای اسلامی انتظار دارد در نشست فردا اعضای مجمع در خصوص بازنشسته‌ها تصمیم قاطع اتخاذ کنند.

درماه های اخیر و بعد از طرح منع بکارگیری بازنشسته‌ها در ارگان‌های دولتی بحث‌های زیادی در این باره مطرح شد و در نهایت این بحث‌ها منجر به استعفای چند مدیر بازنشسته شد از جمله محمد رضا ساکت که دبیر کل فدراسیون فوتبال بود و عباس ترابیان و علی کفاشیان. اما بدنه فدراسیون فوتبال هنوز چند مدیر بازنشسته دیگر دارد. فریدون اصفهانیان که ریاست کمیته داوران را برعهده دارد. داوود رفعتی که کار او اجرایی است و ریاست دپارتمان کمیته داوران بر عهده اواست و حیدربهاروند که مدیریت سازمان لیگ برتر بر عهده وی است.

در عین حال بد نیست بدانید فدراسیون فوتبال چند روز پیش دستور مجمع عمومی را مشخص کرد که در هیچ یک از بنده‌های مورد اشاره به موضوع تصمیم گیری در مورد بازنشسته‌ها برنمی خوریم. دستور مجمع عمومی فدراسیون فوتبال از این قرار است. با این توضیح که با اشاره صریح وزیر ورزش و جوانان مهدی تاج با استفاده از قانون ایثارگری و جانبازی به ریاست خود در فدراسیون فوتبال ادامه خواهد داد. بر اساس قانون بازنشسته‌های فدراسیون فوتبال تنها به عنوان مشاور می‌توانند با این فدراسیون همکاری کنند.

۱- تلاوت قرآن و سرود جمهوری اسلامی ایران
۲- خیر مقدم و قرائت جلسه توسط سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال
۳- تعیین ناظرین مجمع
۴- تصویب صورتجلسه مجمع قبلی
۵-پ خش کلیپ عملکرد فدراسیون سال مالی ۹۷-۱۳۹۶
۶- سخنرانی ریاست محترم فدراسیون فوتبال
۷- سخنرانی وزیر محترم ورزش و جوانان
۸- ارایه گزارش صورت‌های ملی فدراسیون سال مالی ۹۷-۱۳۹۶ توسط خزانه دارد
۹- ارایه گزارش حسابرس و بازرس قانونی سال مالی ۹۷-۱۳۹۶ (منتهی به ۹۷.۴.۳۱)
۱۰- تصویب صورت‌های مالی ۹۷-۹۶
۱۱- ارایه و تصویب برنامه و بودجه سالیانه فدراسیون سال مالی ۹۸-۹۷
۱۲- تعیین حسابرس و بازرس قانونی برای سال ۹۸-۹۷
۱۳- ارایه و تصویب اصلاحات مقررات انضباطی

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس