کد خبر 942633
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۶
فرشید اسماعیلی

سرمربی تیم فوتبال استقلال نام فرشید اسماعیلی را هم برای دیدار با نفت مسجدسلیمان از فهرست تیمش خط زد تا این بازیکن مثل ووریا غفوری برای بازی با العین آماده شود.

به گزارش مشرق، در فاصله حدود یک ساعت به آغاز دیدار تیم‌های استقلال و نفت مسجدسلیمان تعداد بسیار کمی از هواداران آبی‌پوش در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرده‌اند که البته تعداد آنها به خوشبینانة‌ترین حالت به هزار نفر می‌رسد.

* هواداران تیم فوتبال استقلال پیگیر دیدار تیم پرسپولیس و نساجی در قائمشهر هستند و از طریق تلفن‌های همراه مسابقه این دو تیم را تماشا می‌کنند.

* از آنجا که شفر به تعدادی از بازیکنان استقلال برای مسابقه امروز استراحت داده وی نام فرشید اسماعیلی نیز را برای مسابقه امروز از لیست ۱۸ نفره این تیم خط زد. سرمربی تیم استقلال برای مسابقه نفراتی مثل ووریا غفوری، فرشید اسماعیلی و… را از فهرست این تیم کنار گذاشته تا در دیدار آینده مقابل العین از آنها استفاده کند.

بیشتر بخوانید:

ترکیب استقلال برای دیدار با نفت

 

* با وجود مشکلاتی که هفته گذشته برای بحث تبلیغات در استادیوم آزادی به وجود آمده بود اما امروز شاهد هستیم که تبلیغات در پشت دروازه‌ها صورت گرفته و مسئولان استادیوم آزادی مجوز تبلیغات محیطی سازمان لیگ را صادر کرده‌اند.

* پس از گل تساوی پرسپولیس توسط رفیعی تماشاگران تیم استقلال صحت و سقم این موضوع را از خبرنگاران می‌پرسیدند و آنهایی که بازی را به صورت مستقیم تماشا نمی‌کردند نام زننده گل را از نمایندگان رسانه‌ها که در ورزشگاه آزادی هستند می‌پرسیدند.

دیدار تیم‌های استقلال و نفت مسجدسلیمان ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس