کد خبر 942645
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۵
پسر مهدی رحمتی

مسئولان برگزاری دیدار تیم‌های استقلال و نفت مسجدسلیمان از حضور فرزند سیدمهدی رحمتی در زمین ممانعت به عمل آوردند.

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های استقلال و نفت مسجد سلیمان از ساعت ۱۸:۳۰ در شرایطی در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود که حدود ۶ هزار تماشاگر در استادیوم آزادی برای تماشای این مسابقه حضور دارند.

* مهدی امیرآبادی کاپیتان سابق استقلال و میثم مجیدی مدافع چپ اسبق این تیم در ورزشگاه آزادی حضور دارند.

* هنگامی که سیدحسین حسینی وارد زمین شد رحمتی او را همراهی کرد که در این لحظه طرفداران تیم استقلال از این دروازه‌بان خواستند حسینی را نزد آنها ببرد درنهایت هر دو گلر استقلال به سمت تماشاگران رفته و برای آنها دست تکان دادند.

بیشتر بخوانید:

یک ستاره دیگر از فهرست استقلال خط خورد

* فرزند کوچک سید مهدی رحمتی امروز در جایگاه ویژه حضور دارد و به همین علت او قصد داشت پسرش را به داخل زمین ببرد اما مسئولان برگزاری بازی از ورود وی به زمین ممانعت به عمل آوردند.

* با پایان دیدار تیم‌های پرسپولیس و نساجی و تساوی سرخ‌پوشان طرفداران استقلال از توقف حریف دیرینه خود در قائمشهر خوشحال شدند.

* میلاد میداودی کاپیتان نفت مسجد سلیمان و اسماعیل شریفات مهاجم این تیم که سابقه حضور در استقلال را دارند توسط تماشاگر ابی‌پوش مورد تشویق قرار گرفتند.

* یکی از نکات جالب هنگام گرم کردن دو تیم لباس‌های شبیه به هم اعضای استقلال و نفت مسجد سلیمان بود و دو تیم با گرمکن‌های آبی‌رنگ مشغول گرم کردن شدند.

* کمیته پیشکسوتان باشگاه استقلال پیش از آغاز مسابقه این تیم با نفت مسجدسلیمان از علیرضا اکبرپور و مهدی امیرآبادی دو بازیکن سابق این تیم تقدیر کرد.

* طرفداران تیم استقلال هنگامی که شفر برای مشاهده گرم کردن استقلالی‌ها به زمین آمده بود او را تشویق کردند همچنین فرهاد مجیدی نیز بارها و بارها توسط استقلالی‌های حاضر در ورزشگاه مورد تشویق قرار گرفت.

* فرشید اسماعیلی که از فهرست استقلال خط خورده در جایگاه نشسته است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۶:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۸
    2 2
    درستش هم همینه. اگه قرار باشه بازیکنا بچه هاشون و دوستاشون رو ببرن کنار زمین، یک حرج و مرجی بشه که نگو و نپرس.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس