کد خبر 942260
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۹
آلگری

ممکن است طی چند روز آینده تغییر و تحولات بزرگی روی نیمکت یوونتوس رخ دهد.

به گزارش مشرق، شرایط برای ادامه فعالیت ماکسی آلگری در یوونتوس مهیا نیست و بعید است وی فصل بعد هم هدایت بیانکونری را بر عهده داشته باشد.

در روزهای اخیر اخباری در مورد قرار ملاقات آلگری با پپ ماروتا، مدیر ورزشی سابق یووه و فعلی اینتر برای در دست گرفتن هدایت نراتزوری در فصل بعد منتشر شده و این اتفاق به شدت باعث عصبانیت آندره آنیلی گشته و حتی ممکن است پیش از دیدار برابر اتلتیکومادرید در لیگ قهرمانان، حکم اخراج آلگری امضا شود. این در حالیست که چند روز قبل و پیش از دیدار برابر ناپولی، آلگری تا مرز استعفا پیش رفت اما آنیلی وی را منصرف کرد و سرمربی ایتالیایی روی نیمکت یوونتوس ماندگار شد.

بیشتر بخوانید:

احتمال پیوستن گواردیولا به یوونتوس

اما امروز نشریه توتو اسپورت مدعی شد امکان بازگشت آنتونیو کونته به یوونتوس و حضور او روی نیمکت به جای ماکسی آلگری وجود دارد. همچنین اگر توافقات لازم با آنیلی انجام شود، کونته قصد دارد آندره پیرلو، ستاره سابق بیانکونری و شاگرد خود را به عنوان دستیار اول به یوونتوس بیاورد.

آینده ماکسی آلگری به شدت به دیدار برگشت برابر اتلتیکومادرید و صعود برابر این تیم در لیگ قهرمانان بستگی دارد و اگر این اتفاق رخ ندهد، شاید پایان کار سرمربی ایتالیایی پیش از پایان فصل فرا برسد.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس