کد خبر 941656
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۳

شاید این روزها رقابت میان فروشگاه‌های اینترنتی آنچنان زیاد شده که انتخاب یکی از آنها کمی سخت شده‌است. از این رو بهتر است پیش از نصب و خرید اولیه، با برترین و متمایزترین ویژگی‌های هر یک آشنا شد تا بتوان به راحتی از خدمات آنها براساس نیاز خود استفاده بهینه را انجام داد.

در دنیای پر زرق و برق این روزهای سوپرمارکت‌های آنلاین نیز همین رویه پابرجا است، به گونه ایه ارسال به تمامی نقاط تهران و یا پرداخت اینترنتی و تنوع محصولات حرف اوئل را می زند، اما شاید برخی از سوپرمارکت های آنلاین تمایزهایی برتر نسبت به سایر فروشگاه های آنلاین داشته باشند که یکی از آنها ارسال در کمترین زمان ممکن و یا رایگان است.

اما بازهم در این مرحله سوالاتی ذهن مشتریان رادرگیر می‌کند، اینکه آیا این وعده و وعیدها واقعی هستند و یا تنها در حد شعار جهت جذب مشتری هستند؟ پس برای رسیدن به پاسخ شفاف در این زمینه باید ابتدا سری به سایت و اپلیکیشن این سایت ها زد، نظرات کاربران را مطالعه و نهایت در صورت مثبت بودن نظران اکثر مشتریان اپلیکیشن را نصب کرد.

نکته دیگر در خریدهای آنلاین از سوپرمارکت ها به نیاز و اولویت مشتریان بر می‌گردد، به گونه ای که برای فردی زمان ارسال و برای دیگری کیفیت محصولات و برای دیگری قیمت مناسب ارسال و یا رایگان بودن آن مدنظر است. از این رو باید به سراغ اپلیکیشن هایی رفت که همه این مزایا را یک جا دارا هستند و حتی چند ویژگی برتر نیز نسبت به سایر هم دارند.

برخی مشتریان از مواد غذایی اصلی همچون شیر و تخم مرغ و ماست تا مواد شوینده و غذاهای آماده خود را هم از سوپرمارکت‌های آنلاین خریداری می کنند و چه بهتر که این خریدها آنلاین و بدون حمل سنگین کیسه‌های خرید باشد و به راحتی را درب منزل تحویل گرفت.

تزول، سوپر مارکت آنلاینی که نزدیک به دو سال از فعالیت آن در پایتخت می‌گذرد و با بیش از ۱۵۰۰ شوپرمارکت تهران در حال همکاری است. سوپر مارکت‌هایی که همگی دارای پیک موتوری، محصولات با تاریخ مصرف به روز و متنوع هستند. از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب تهران پوشش دهی امکان پذیر و البته رایگان است. دلیل ارسال رایگان هم نزدیک بودن سوپر مارکت انتخاب شده در اپلیکیشن به سفارش دهنده است و این امر علاوه بر ارسال رایگان، سریع‌ترین ارسال آنلاین را هم به خود اختصاص می‌دهد. به گونه ای که مشتریان از زمان ثبت و پرداخت حداقل ۴۵ دقیقه بعد می‌توانند سفارش خود را تحویل گیرند.

مهمترین خواسته کاربران از سوپرمارکت های آنلاین چیست؟

همان طور که می‌دانید سوپر مارکت های آنلاین کالاهای خوراکی و تمامی مایحتاج منزل را ارائه می دهند. به همین جهت وقتی کاربر یک سوپر مارکت آنلاین را انتخاب می کند که تمامی اقلام مورد نیاز خود را در آن پیدا کند. جامع بود اجناس موجود در سوپر مارکت های آنلاین باعث می شود تا کاربر تمامی مواد مورد نیاز خود را یکجا خریداری کند.

البته، تمامی کالاهایی که در سوپر مارکت های آنلاین وجود دارد باید به صورت بسته بندی با تاریخ مصرف مشخص تحویل مشتریان شود.

به طور کلی، مشتریان سوپر مارکت های آنلاین خرید، معمولاً شاغل هستند و یا برای رفتن به بیرون از منزل دچار مشکل هستند و توانایی خرید حضوری را ندارند. به همین دلیل باید اجناس در سریع ترین زمان ممکن به دست مشتریان برسد. زیرا کالاهایی که سفارش داده می شود معمولاً اقلام مورد نیاز منزل است که باید به سرعت تحویل مشتری داده شود.

با روی کار آمدن عابر بانک ها دیگر کمتر کسی پول نقد همراه دارد، اما برخی مواقع ممکن است افراد پول درون کارت نداشته باشد و بخواهند به صورت نقد خرید کنند. باید به هنگام خرید محصولات این امکان برای مشتریان وجود داشته باشد تا به صورت حضوری پرداخت کنند.

رقابت اصلی سوپر مارکت های آنلاین در کیفیت خدمات ارائه شده و محدوده تحت پوشش آنها است. معمولاً سوپر مارکتی که بیشترین منطقه را تحت پوشش دارد قدرت ارائه خدمات بهتری دارد و مشتریان زیادی نیز از آنها خریداری می کنند. اما اگر می خواهید بدانید که بهترین خدمات سوپر مارکت آنلاین متعلق به کدام سایت است، بهترین راه بررسی نظرات کاربران و افرادی است که از آنها خریداری کرده اند.

متمایزترین خدمات تزول نسبت به سایر رقبا چیست؟

تزول، سوپرمارکت آنلاین این رزوها در میان سایر رقبا نامی خوش از خود به جا گذاشته است. به گونه ای که ارسال به موقع و کمتر از یکساعت و ارسال رایگان سفارش‌ها از جمله متمایز ترین خدمات تزول است. لازم به ذکر است که تزول، جهت کسب رضایت مشتریان خود، از جمله سوپرمارکت های آنلاینی است که در صورت نارضایتی مشتری از کالای ارسال شده و یا مشابه بودن آن با کالای سفارشی، امکان تعویض یا پس گرفتن کل سفارش را در اختیار مشتریان خود قرار داده است.

همچنین تزول، به عنوان سریعترین سوپر مارکت آنلاین تهران، تمامی مناطق ۲۲ گانه پایتخت را تحت پوشش قرار داده است.

اکنون می توانید با نصب اپلیکیشن تزول از فروشگاه های اینترنتی و یا خرید از طریق لینک سایت تزول، اولین سفارش خود را با تخفیف ویژه ثبت کنید و همچنین با دعوت از دوستان خود نیز از تخفیف دیگری نیز بهره مند شوید.

حالا زمانی که سفارشتان به دست شما رسید اگر هر گونه مشکلی نسبت به نوع تحویل یا اجناس وجود داشت می توانید با شماره گیری ۱۸۴۹ نظرات و انتقادات خود را انتقال دهید.

دقت کنید برای اطمینان خاطر و اعتماد مشتریان تزول مارکت دارنده پروانه عضویت انجمن صنفی کسب و کار های اینترنتی و دارنده مجوز کسب و کار های اینترنتی است. برای مشاهده خدمات ارائه شده و دریافت اپلیکیشن تزول مارکت می توانید به سایت رسمی تزول مارکت مراجعه کنید.

این محتوا تبلیغاتی است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس