کد خبر 941241
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۳
وزنه برداری

رئیس فدراسیون وزنه برداری گفت که به سعید علی حسینی فرصت دیگری داده‌ایم و این آخرین فرصت اوست.

به گزارش مشرق، علی مرادی درباره تعیین تکلیف سعید علی حسینی و اینکه گفته می‌شود در روزهای آینده به اردوی تیم ملی برگردد، بیان کرد: سعید علی حسینی یکی از افتخارات ما است و می‌دانید ما خودمان چقدر تلاش کردیم که او دوباره به ورزش قهرمانی برگردد. او عنوان نایب قهرمانی جهان و بازی‌های آسیایی را دارد و حالا به هر دلیلی او را در مسابقات جهانی ۲۰۱۸ نداشتیم. با این حال کادر فنی اسم او را در مرحله مقدماتی قهرمانی آسیا رد کرد. شاید یکی از مهرهای ما دچار مشکل شود اما این کار را انجام داد. اگر علی حسینی توجه نکند و اردیبهشت رد شود دیگر نمی‌تواند شش گزینشی خود را به پایان برساند منوط به اینکه ابتدای کار حضور داشته باشد و استاندارهای آنتی دوپینگ و آزمایش‌های متعدد را مثل سایر قهرمان‌ها رعایت کند.
بیشتر بخوانید:

او ادامه داد: ما به علی حسینی فرصت دیگر دادیم و این آخرین مهلت او است و قوانین بین‌المللی می‌گوید بعد از اردیبهشت هیچ کاری نمی‌توان انجام داد. سعید علی حسینی قهرمان خوب ما است اما باید به نظم و قواعد و قوانین بین‌المللی توجه کند.

مرادی در مورد آخرین وضعیت سهراب مرادی نیز گفت: برخی متخصصان گفتند نیاز به عمل ندارد و برخی دیگر گفتند عمل نشود ما همه چیز را به متخصصان فدراسیون پزشکی و خود قهرمان واگذار کردیم. اما زودتر باید تکلیف کار مشخص شود. البته نباید عجله کرد و نباید هم زمان را از دست داد.

رئیس فدراسیون وزنه برداری در مورد اینکه به برخی وزنه بردارها خارجی به دلیل پر نشدن سه ماه حضورشان در سیستم آدامز اجازه حضور در مسابقه داده نشد، گفت: یک زمانی همچنین مسأله‌ای برای ما پیش آمد اما کشورهای زیاد دیگری هم دچار این مشکل شدند. درست است که سطح این مسابقات شاید از رویدادهایی چون جهانی و آسیایی یک پله پایین‌تر باشد اما گزینشی المپیک است. اگر کشورهای دیگر هم به این مساله توجه نکنند در آینده به مشکل بر می‌خورند. تعدادی از کشورها ایمیل زدند که چنین مشکلی دارند و حتی برخی‌ها وزنه بردارهایشان به ایران آمده‌اند اما من توضیح دادم باید از قوانین جهانی تبعیت کنیم و آنها هم پذیرفتند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • US ۲۰:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۰
    0 0
    چرا مثل کیانوش رستمی باهاش مدارا نمیکنید ؟
  • US ۲۰:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۰
    0 0
    چرا مثل کیانوش رستمی باهاش مدارا نمیکنید ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس