کد خبر 941068
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۸
بیرانوند

وکیل دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس نسبت به گرفتن هدایا و پول از سوی موکل او از حسین هدایتی واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، مصطفی سلیمانی در خصوص شایعه هدیه گرفتن علیرضا بیرانوند از حسین هدایتی گفت: باید بگویم از زمانی که علیرضا بیرانوند به تیم پرسپولیس آمده هیچ کمک مالی یا دریافتی جزء آنچه در قرارداد او پیش‌بینی شده نگرفته است و این مسئله هم مورد توافق باشگاه پرسپولیس بود و کسی هم به او پاداش نداد.

وی ادامه داد: حتی در عکس‌های موجود می‌بینیم که علیرضا بیرانوند بین افرادی که پیش حسین هدایتی رفتند حضور نداشت. ما البته قصد نداریم رفتار کسانی که پیش او رفته‌اند را نقد کنیم اما برای روشن شدن افکار عمومی باید بگوییم که موکل من هیچ دریافتی از هدایتی نداشته و همه ادعاهایی که در رسانه‌ها طرح شده است برای تشویش اذهان عمومی است و می‌خواهند با اعتبار افرادی که با تلاش و کوشش رشد کرده‌اند بازی کنند.

بیشتر بخوانید:

هدایتی به بازیکنان پرسپولیس سکه داد

وکیل بیرانوند افزود: اگر از این به بعد شخصی یا گروهی اخبار دروغ در این خصوص منتشر کنند مطمئناً آن را از نظر قضایی پیگیری خواهیم کرد. هر کسی هم در این بین مدعی است که پول یا مبلغی به بیرانوند داده شده سند و مدرک ارائه دهد چرا که موکل من با وجود پیشنهادات زیاد از سوی خیلی از افراد به جز مبلغ قراردادش از پرسپولیس مبلغ دیگری دریافت نکرده است و حتی یک سکه هم از این طریق به او نرسید چرا که شخصیت او اجازه نمی‌دهد که به این مکان‌ها رفته و چنین هدایایی قبول کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
    2 4
    بیرانوند مادیگه هیچکس رونشناسیم تورو میشناسیم...توبازحمت خودت وبارفتگری به اینجارسیدی نه باپول وپارتی بابات...ماهواتو داریم پسر
  • IR ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
    8 3
    باید پرسپولیس از لیگ برتر به لیگ پایین تر فرستاده بشه بازیکنا ها را با پول کثیف خریدن و اون بازیکن ها جام گرفتند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس