کد خبر 941055
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵
مسعود تابش

مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: من فقط در مورد تیم خودم صحبت می‌کنم و دلیلی نداشت برانکو هم اسم سپاهان را بیاورد.

به گزارش مشرق، مسعود تابش در خصوص دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و تراکتورسازی تبریز در هفته بیستم لیگ برتر که با شکست شاگردان قلعه‌نویی به پایان رسید اظهار داشت: به ما می‌گویند بیانیه ندهید و ما ۵، ۴ ماه پیش آخرین بیانیه را دادیم، ولی زمانی که می‌بینیم اشتباهات همچنان ادامه دارد مجبوریم اعتراض کنیم. در نیم فصل دوم سپاهان از داوری به شدت ضرر کرده و فقط کافی است که شما عملکرد داوری در بازی‌های ما و دیگر تیم‌ها را مقایسه کنید.

وی افزود: گل اول تراکتورسازی که از روی یک ضربه ایستگاهی به ثمر رسید اصلاً خطا نبود و این را کارشناسان داوری هم تایید کردند. همچنین ساسان انصاری خطای بدی روی بازیکن ما انجام داد و باید اخراج می‌شد، اما این اتفاق رخ نداد. در بازی با صنعت نفت آبادان هم همین شرایط بود و یک پنالتی مهم برای ما گرفته نشد. در چهار بازی قبلی در دو دیدار که خوب نبودیم قضاوت داوران تعیین کننده بوده و نمی‌دانم چرا همیشه این اتفاقات به ضرر ما است.

بیشتر بخوانید:

تراکتور اولین باخت سپاهان را رقم زد / توقف پدیده و شکست سپیدرود در نبرد قعرنشینان

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: فکر می‌کنم مصاحبه قبل از بازی‌ها به شدت روی بازی‌ها تأثیر گذار است. ما امیدواریم بودیم از داوری در بازی با تراکتورسازی ضربه نخوریم، اما به نظر می‌رسد داوران با مصاحبه‌هایی که در چند روز گذشته انجام شد تحت تاثیر قرار گرفتند. برای چه برانکو سرمربی پرسپولیس در حالی که اصلاً تیمش با سپاهان بازی ندارد در مورد ما صحبت می‌کند و اسم سپاهان را به زبان می‌آورد؟ چرا زنوزی قبل از بازی با ما مصاحبه جنجالی می‌کند و برخوردی نمی‌شود؟ روی گل اول تراکتورسازی اصلاً خطایی صورت نگرفت که داور ضربه ایسگاهی به آنها داد. حتی ساسان انصاری خودش بعد از بازی به رختکن سپاهان آمد و گفت: منتظر بودم داور من را اخراج کند!

تابش تصریح کرد: نمی‌دانیم باید چقدر این اوضاع را تحمل کنیم. مطمئناً مکاتباتی انجام می‌دهیم تا این اشتباهات را به حداقل برسانیم، چون سوت‌هایی که در بازی با صنعت نفت و تراکتورسازی زده شد در نتیجه تاثیر گذار بود. من فقط در مورد تیم خودم صحبت می‌کنم و دلیلی نداشت برانکو هم اسم سپاهان را بیاورد. به جرات سپاهان و ذوب‌آهن امسال بیشترین ضرر را از داوری کردند و این فقط نظر ما نیست بلکه نظر کارشناسان داوری است. نمی‌دانیم باید چه کاری انجام دهیم و برای این اشتباهات به کمیته داوران اعتراض می‌کنیم.

وی در پایان در مورد اینکه آیا تیمش دوباره می‌تواند به صدر جدول برگردد یا خیر خاطرنشان کرد: ما یک بازی کمتر انجام دادیم و اگر آقایان اجازه بدهند حتماً دوباره به کورس قهرمانی بر می‌گردیم، هر چند که الان هم خیلی دور نیستیم. ما هیچ‌وقت نخواستیم داوری به نفعمان باشد، ولی حداقل به ضررمان هم نباشد.

مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره اینکه صفحه مجازی این باشگاه پستی منتشر کرده که در آن کفاشیان درباره لیگ چهاردهم می‌گوید: تاج به من زنگ زد که هوای تراکتورسازی را داشته باشید، عنوان کرد: صحبتی در این مورد ندارم!

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس