کد خبر 941048
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸
بهتاج

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی، گفت: برای سپاهان هم مثل همه حریفان احترام قائل هستیم، به موارد حاشیه‌ای نمی‌پردازیم و پاسخی به اظهارات مطرح شده نمی‌دهیم.

به گزارش مشرق، تراکتورسازی روز گذشته در یکی از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ حساس‌ترین مسابقات هفته بیستم لیگ برتر مقابل سپاهان به پیروزی رسید تا قدمی محکم در کورس قهرمانی هجدهمین دوره لیگ برتر بردارد.
بیشتر بخوانید:

در هیمن رابطه ایوب بهتاج مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در مورد مسابقه روز گذشته صحبت‌های زیر را انجام داد:

بازی با سپاهان چطور بود؟

خدا را شکر یک بازی خوب را مشاهده کردیم و بار دیگر در خانه توانستیم برنده شویم. هوادارانمان حمایت بسیار خوبی از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تیم کردند و الحمدالله توانستیم نتیجه را به سود خودمان به پایان برسانیم.

این پیروزی به نوعی ۶ امتیازی بود و شرایط تراکتورسازی را در کورس قهرمانی بهتر کرد.

ما بازی به بازی پیش می‌رویم و برنامه‌هایمان را بر اساس مسابقاتی که پیش رو داریم، دنبال می‌کنیم. برای قهرمانی هدف‌گذاری بازی به بازی را مدنظر داریم و از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مسیری که پیش رویمان است عقب نمی‌نشینیم.

سپاهانی‌ها بعد از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بازی به داوری انتقاد کردند و حتی مربی این تیم داور بازی را داور اختصاصی تراکتورسازی معرفی کرد.

ما به همه تیم‌ها احترام می‌گذاریم و برای تمام حریفان احترام قائل هستیم. سپاهان هم تیم خوب و با سابقه‌ای است که ما به آنها احترام می‌گذاریم. به موارد حاشیه‌ای نمی‌پردازیم و پاسخی به این مسائل نمی‌دهیم.

وضعیت لی اروین به کجا انجامید؟ قرار بود کادرفنی نظرش را در مورد وضعیت این بازیکن اعلام کند.

اروین به ایران بازگشته و کنار تیم تمرین می‌کند. او کار خود را پیش می‌برد و کادر فنی هفته آینده نظرش را در مورد وضیعت او اعلام می‌کند.

یک نماینده در تیم امید دارید، آیا با توجه به در جریان بودن مسابقات، بازیکن به تیم امید می‌دهید؟

بحث ملی برای ما بسیار مهم است. تیم امید هم در راستای بالا بردن پرچم ایران تلاش می‌کند و موضوع آن ملی است. درست است که ما در مقطع حساسی قرار داریم، اما آرزوی قلبی‌مان موفقیت تیم امید است و همه باید در این راستا تلاش کنیم. به امید آنکه این تیم بتواند طلسم رسیدن به المپیک را بشکند. امیدواریم تیم امید در مسیر حرکتی خود موفق باشد و ما هم هر کمکی که از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دستمان بربیاید انجام می‌دهیم.

هفته آینده با ماشین‌سازی بازی دارید، این بازی را چطور ارزیابی می‌کنید؟

ماشین‌سازی یکی از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تیم‌های خوب لیگ برتر است و پنجشنبه آینده یک دربی پیش رویمان است که تلاش می‌کنیم در ادامه مسیر خوبمان در این مسابقه هم موفق شویم.

در بازی نیم‌فصل اول حواشی زیادی درمورد این بازی و مالکیت مشترک دو باشگاه مطرح شد، شاید باز هم این موارد مطرح شود و شائبه‌هایی به وجود بیاید.

فعلاً چیزی مطرح نشده و ما نمی‌توانیم پاسخی به موضوعی که مطرح نشده بدهیم. اما مطمئن باشید هیچ مشکلی وجود ندارد و یک فوتبال خوب را روز پنجشنبه مشاهده خواهیم کرد. اگر ایرادی به این موضوع وارد کنند، جواب لازم را داریم.

و به عنوان سوال پایانی؛ بحث عدم تست پزشکی از‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کنستانت مطرح شده و انتقاداتی در این راستا به باشگاه تراکتورسازی وارد شده است. در این مورد چه نظری دارید؟

قبلاً در این مورد توضیحات لازم را داده‌ایم و دیگر نیازی نیست به این موضوع بپردازیم!

 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس