کد خبر 940928
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۹
تکسیرا

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: روی یک ضربه ایستگاهی گل خوردیم و و غیر از آن فرصت دیگری برای هیچ تیمی نبود.

به گزارش مشرق، میگوئل پس از شکست تیمش برابر تراکتورسازی در نشست خبری حضور پیدا کرد و درمورد این بازی اظهار داشت: اگر بخواهم صحبتی بکنم باید بگویم که بازی بسیار سختی بود. دو تیم بزرگ مقابل هم قرار گرفته بودند. می‌دانستیم که با وجود هواداران پرشور تراکتورسازی بازی کردن سخت است. بازی را خوب شروع کردیم و از بالا تیم را پرس کردیم، اما در نیمه اول تراکتورسازی قدرت بیشتری داشت. بازیکنانی داشتیم که فکر می‌کنم در این بازی نمی‌توانستند درست بازی کنند.

وی افزود: روی یک ضربه ایستگاهی گل خوردیم و غیر از آن فرصت دیگری برای هیچ تیمی نبود. این داور اولین بار نیست که برای ما سوت می‌زند؛ نمی‌دانم که آن صحنه خطا بود یا نه، اما قبل از آن روی سجاد خطا شد. نیمه دوم تلاش خود را بیشتر کردیم و از جلو پرس کردیم و سعی کردیم مقابل تراکتوری‌ها بایستیم. توانستیم موقعیت‌هایی خلق کنیم و دقیقاً زمانی که ما خیلی خوب بودیم آن پنالتی اتفاق افتاد. مشخص است بعد از دریافت دو گل کار سخت می‌شود، اما با این وجود ما تا آخر جنگیدیم.

بیشتر بخوانید:

تراکتور اولین باخت سپاهان را رقم زد/ توقف پدیده و شکست سپیدرود در نبرد قعرنشینان

مربی سپاهان ادامه داد: تراکتورسازی تیم بسیار خوبی است و با وجود هوادارانش کار را برای حریفان سخت‌تر می‌کند. خوشبختانه تاکنون نباخته بودیم و امروز نتوانستیم برنده بازی باشیم. نمی‌دانم بر حسب اتفاق است یا موضوع دیگر، اما سال گذشته هم همین داور برای ما قضاوت کرد و اینجا باختیم. آیا این داور، داور اختصاصی تراکتورسازی است؟

وی ادامه داد: نیمه اول تراکتورسازی خیلی خوب بازی کرد و باید به این بازی افتخار کنند. آنها در خانه هواداران خوبی دارند و می‌دانیم که بازی در تبریز سخت است. آیا نیمه دوم را ندیدید که می‌گویید ما موقعیتی خلق نکردیم؟ ما ضعیف نبودیم. تراکتور نیمه اول خوب بود و ما نیمه دوم خوب شدیم. امروز دو تیم بزرگ مقابل هم قرار گرفتند و ما به خوبی این موضوع را نشان دادیم.

تکسیرا خاطرنشان کرد: گفتم که برخی از بازیکنان ما در حد خود بازی نکردند. تراکتور با هوادارانش بسیار قدرتمند است. من فقط سوال کردم که آیا این داور، داور اختصاصی تراکتورسازی است؟ بازهم تاکید می‌کنم نیمه اول برخی بازیکنان تراکتورسازی در حد خود نبودند و نیمه دوم که خوب شدیم تراکتوری‌ها به خوبی دفاع کردند. در مجموع بازی زیبایی بود.

مربی تیم فوتبال سپاهان درخصوص اینکه چرا گفته داور مخصوص تراکتورسازی بوده است، تصریح کرد: من فقط سوال کردم و تهمتی نزده‌ام. شما هم می‌توانید از من سوال کنید تا پاسخ دهم.

وی گفت: درمورد تعویض‌های تیم باید بگویم که می‌خواستیم سمت راست تراکتور را ببندیم تا کار برای ما راحت‌تر باشد. از همین فضا فرصت‌هایی ایجاد کردیم و تراکتوری‌ها عقب رفتند. بعد از پنالتی طبیعی است که تیم روحیه خود را از دست بدهد. ضمن اینکه هواداران هم سنگ تمام گذاشتند و برگشتن به بازی در این شرایط بسیار سخت است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
    0 1
    قلعه نویی به بهترین پاسور لیگ در نیم فصل اول، در نیم فصل دوم بازی نداده یعنی کریمی، بازی کنانی هم که در نیم فصل دوم اضافه کرده چنگی به دل نمی‌زنند و انصاری پرسرعت که خط دفاع را بهم می‌ریخت دیگه نیستی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس