کد خبر 940891
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۵
گادوین منشا

رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال به حرکت گادوین منشا مهاجم این تیم در پایان بازی و درگیری با یکی از تماشاگران واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال روز گذشته موفق شد فولاد خوزستان را با نتیجه ۳ بر یک شکست بدهد و در اهواز به برد ارزشمندی دست یابد.

در پایان این مسابقه، گادوین منشا مهاجم استقلال که یکی از گل‌های آبی پوشان را در این مسابقه به ثمر رسانده بود، با یکی دو تماشاگر درگیر شد و حتی یکی از آنها را به زمین پرتاب کرد.

احمد سعادتمند رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال درباره این حرکت منشا گفت: اجازه بدهید در این خصوص مدیرعامل باشگاه صحبت کنند.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا فیلم درگیری را تماشا کرده است؟ تصریح کرد: هر اتفاقی رخ بدهد خیلی زود در فضای مجازی منتشر می‌شود. با این حال اجازه بدهید مدیرعامل باشگاه در این خصوص اظهار نظر داشته باشد نه من.

بیشتر بخوانید:

قطبی: منشا صدبار هم بزند آن ضربه گل نمی‌شود

رئیس هیات مدیره استقلال با اشاره به برد این تیم مقابل فولاد، تاکید کرد: تیم ما از نیم فصل دوم خوب کار کرده است و نفرات جدید هم هماهنگ شده اند. نتایج تیم راضی کننده است و هواداران هم خوشحال هستند.

سعادتمند تصریح کرد: شخصاً آدم امیدواری هستم و به استقلال هم امید دارم. اعتقاد دارم این تیم هم در لیگ قهرمانان آسیا و هم در لیگ برتر می‌تواند موفق باشد.

وی درباره دیدار با الدحیل قطر در روز سه شنبه گفت: در گروه سختی در لیگ قهرمانان قرار داریم ولی تیم استقلال امیدوارکننده ظاهر شده است. امیدوارم همه کمک کنند تا از این بازی سخت، دست پر بیرون بیاییم.

رئیس هیات مدیره استقلال در پاسخ به این سئوال که آیا این تیم برای سفر به قطر مشکلی ندارد؟ تصریح کرد: ما مشکلی نداریم. مدیرعامل و اعضای هیات مدیره زحمت کشیده اند و اتفاقات خوبی برای تیم رقم خورده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس