کد خبر 940909
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۰
فتحی

امیرحسین فتحی، مدیرعامل باشگاه استقلال به اتفاقاتی که در روزهای اخیر برای معاون ورزشی این باشگاه و مهاجم نیجریه‌ای آبی‌پوشان رخ داده است، واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، امیرحسین فتحی در حاشیه مراسم بهره‌برداری از ورزشگاه امام رضا (ع) و افتتاح آکادمی باشگاه استقلال ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: وضعیت استقلال خیلی بهتر شده است و روز به روز هم بهتر خواهد شد. امیدوارم شاهد پیروزی‌های مستمر برای استقلال باشیم.

وی در مورد افتتاح آکادمی باشگاه استقلال و بهره‌برداری از ورزشگاه امام رضا (ع) گفت: با مساعدت شهردار منطقه ۱۸ تهران و همچنین شهرداری و اعضای شورای شهر تهران، این ورزشگاه ترمیم و بازسازی شد تا بتوانیم برای آماده‌سازی تیم‌های پایه از آنها استفاده کنیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در رابطه با درخشش بازیکنان خارجی این تیم در دیدارهای گذشته یادآور شد: خدا را بابت این موضوع شکر می‌کنیم. گفته بودم استقلال با برنامه و صرف زمان اقدام به جذب بازیکن کرده است.

فتحی در واکنش به اتفاقاتی که برای گادوین منشا و فرهاد مجیدی رخ داده است، گفت: منتظرم گزارش مربوط به اتفاقاتی که برای منشا و مجیدی رخ داده است، به دست‌مان برسد. قطعاً این مسائل را پیگیری می‌کنیم.

بیشتر بخوانید:

ستاره استقلال بازی با الدحیل را از دست داد

وی در مورد اینکه ظاهراً یک نفر از پشت موهای منشا را کشیده است تا او را عصبانی کند، تصریح کرد: خبر خاصی در این زمینه ندارم، اما متأسفانه شنیده‌ام چه اتفاقی افتاده است. ظاهراً کار زشتی صورت گرفته که بازیکن ما را وادار به واکنش کرده است.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره آخرین وضعیت علی خطیر، معاون ورزشی این باشگاه هم گفت: شب گذشته خدمت ایشان بودم و باید بگویم حالش روز به روز بهتر می‌شود. قطعاً پیگیر اتفاق رخ داده برای او هستم تا سیستم قضایی با خاطی برخورد کند. ما پیگیر مسائل قضایی این درگیری هستیم تا این حرکات زشت را از جامعه فوتبال دور کنیم.

فتحی در مورد اینکه آیا دربی در همان تاریخ دهم فروردین ۹۸ برگزار می‌شود یا نه، عنوان کرد: فعلاً برنامه سازمان لیگ این است که دربی در تاریخ مذکور برگزار شود.

وی در واکنش به طرح این موضوع که فشردگی مسابقات به ضرر استقلال است، اظهار داشت: این مسئله برای تمام فوتبال کشورمان است و همه‌‌ی باشگاه درگیر هستند. باید وضعیت موجود را تحمل کنیم و امیدوارم استقلال در این رهگذر آسیب نبیند.

مدیرعامل باشگاه استقلال با تمجید از امکانات مجموعه امام رضا (ع) خاطر نشان کرد: مجموعه خیلی خوب و مجهزی است. امیدوارم تیم‌های پایه را اینجا مستقر کنیم. چه در استقلال باشم یا نباشم، دوست دارم همه ثمره آکادمی استقلال را ببینند. بازیکنان زیادی چون طالب‌لو، جباری، حیدری و تیموریان بچه‌های استقلال بودند و امیدوارم روزی استقلالی را ببینیم که بیشتر بازیکنانش از تیم آکادمی باشگاه باشند.

وی ضمن تبریک بابت نتایج تیم استقلال به هواداران این تیم، در پاسخ به این پرسش که آیا قرار است هزینه‌های این باشگاه کاهش یابد یا خیر، خاطرنشان کرد: مصوبه‌ای در راستای کاهش هزینه‌ها نداشتیم. زمانی که به استقلال آمدم، قرارمان بر این بود که تا جایی که می‌توانیم، بخشی از هزینه‌ها را کاهش دهیم، افراد اضافه به همراه تیم به شهرستان‌ها نروند و حداقل نیروها اعزام شوند. امیدوارم این کار اتفاق بیفتد.

فتحی ضمن ابراز امیدواری به ادامه نتایج خوب استقلال گفت: امیدوارم استقلال در پایان فصل از گروه خود در لیگ قهرمانان آسیا صعود کند و به قهرمانی لیگ برتر برسد.

وی درمورد پرونده سوپرجام و بررسی آن در دادگاه CAS اظهار داشت: روز ۲۴ اسفند، جلسه‌ای در سوئیس درباره این اتفاق برگزار می‌شود که با خطیر به این نشست می‌رویم. امیدوارم نتیجه مطلوبی بگیریم.

فتحی در پاسخ به این پرسش که چه کسی از طرفین درگیری خطیر و حقیقی حقیقت را می‌گوید، گفت: من در صحنه درگیری حضور نداشتم، اما قطعاً از نظر ما صحبت‌های خطیر صحیح است. اگر بر فرض محال اظهارات حقیقی درست باشد، قرار نیست اگر کسی حرفی می‌زند، با سر به او حمله کنند. داور هم اگر سوت اشتباهی بزند، بازیکنان نباید به او حمله کنند. این حرکت آنقدر زشت است که قابل توجیه نیست. ما پیگیر این موضوع خواهیم بود و هواداران فوتبال و استقلال متوجه می‌شوند در این ماجرا چه کسی مقصر است.

وی در این باره که حقیقی درگیری‌اش با خطیر را منتسب به باشگاه پرسپولیس کرده بود، خاطرنشان کرد: منتسب کردن درگیری به دو باشگاه خوب نیست و مسئله‌ای شخصی است. خطیر در حال انجام مأموریت بوده است و این به باشگاه پرسپولیس ارتباطی ندارد. از طریق فدراسیون فوتبال و مراجع قضایی، این موضوع را پیگیری می‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره فیلم منتشر شده از درگیری گادوین منشا با یکی از هواداران فولاد خوزستان اظهار داشت: در تصاویری که دیدم، منشا را مورد آزار قرار دادند و موی او را کشیدند. منشا هم به همین خاطر واکنش نشان داده است. ما روز شنبه، پیگیر این موضوع خواهیم بود.

فتحی درباره مطالبات باشگاه استقلال از باشگاه ترابزون ترکیه برای انتقال سیدمجید حسینی به این تیم تصریح کرد: ما به فیفا شکایت کردیم و امیدوارم مبلغ موردنظر را دریافت کنیم. آنها اعلام کردند که پول را پرداخت می‌کنیم، اما بعداً گفتند که به دلیل مسائل مالی، توان پرداخت نداریم. طلب ما از باشگاه ترابزون ۴۰۰ هزار دلار است.

فتحی در مورد کاشتن درخت به یاد بازیکنان درگذشته استقلال نیز گفت: این کار بسیار پسندیده است. می‌خواستیم یاد و خاطره ناصر حجازی، منصور پورحیدری، رضا احدی و سایر پیشکسوتانی را که برای باشگاه زحمت کشیده و اسطوره بودند، زنده نگه داریم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس