محمدجواد حاج‌علی‌اکبری

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: قطعا گام دوم انقلاب سریع تر، موفق تر و آسان تر از گذشته برداشته خواهد شد.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام محمد جواد حاج علی‌اکبری ظهر امروز پیش از خطبه‌های نماز جمعه در مصلی قدس زاهدان اظهار داشت: مومنان واقعی در مقابل کفار نفوذ ناپذیر، محکم و استوار هستند اما برعکس در مقابل مومنان با محبت، دلسوز، اهل رحمت، خوش اخلاق و متواضع هستند.

بیشتر بخوانید:

وی افزود: برپایی نماز جمعه از نشانه های ویژه جامعه اسلامی مورد پسند پیامبر اکرم (ص) است زیرا قرآن کریم به صراحت مومنان را به حضور در نماز جمعه دعوت کرده است و انقلاب اسلامی طی این ۴۰ سال به خوبی نشان داد که می توان نظام مبتنی بر ارزش ها را ایجاد کرد.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به اهمیت برپایی نماز جمعه تصریح کرد: امامان جمعه در حفظ آرمان های انقلاب اسلامی، حمایت از جهت گیری های اصولی مسئولان در انجام وظایف قانونی و صیانت از حقوق عمومی مردم نقش و مسئولیت ویژه ای دارند.

وی با اشاره به اینکه با تدبیر رهبر معظم انقلاب نقشه گام دوم انقلاب با محوریت جوانان در مقابل ملت قرار دارد، گفت: قطعاً گام دوم انقلاب سریع تر، موفق تر و آسان تر از گذشته برداشته خواهد شد.

حجت‌الاسلام حاج علی اکبری با اشاره به شکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، تصریح کرد: ۲۲ بهمن سال ۹۷ برای همیشه در تاریخ معاصر ما ثبت شد زیرا نشان دهنده شکوه چهل سالگی انقلاب به جهانیان بود.

وی با اشاره به اینکه اقدامات مهمی در ۴۰ سال عمر با برکت انقلاب اسلامی در سیستان و بلوچستان انجام شده است، بیان داشت: این استان حساس، راهبردی و استراتژیک با برخورداری از سرمایه های ارزشمند مردمی قطعاً در گام بعدی انقلاب نیز نقش بسیار مهمی بر عهده دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس