کد خبر 940604
تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۱
محمد شریعتمداری نمایه

وزیر رفاه درباره توزیع یک بسته حمایتی دیگر برای مددجویان بهزیستی، گفت: دستور رئیس جمهور ابلاغ شده و به محض تامین منابع فوراً توزیع می کنیم و تلاش می‌شود تا آخر سال انجام شود.

به گزارش مشرق، محمد شریعتمداری وزیر رفاه در حاشیه نشست هم اندیشی مشاور امور زنان و خانواده و بانوان مدیرکل ستادی و سازمان‌های تابعه با وی، درباره افزایش حداقل حقوق و دستمزد کارگران گفت: همه اجزای این سه ضلع سه جانبه نظراتی درباره نحوه تامین فاصله حداقل سبد معیشتی با حداقل دستمزد دارند و ما به همه نظرات احترام می‌گذاریم ولی مرجع تصمیم گیر نهایی شورای عالی کار است.

بیشتر بخوانید:

زمان توزیع بسته حمایتی جاماندگان

وی افزود: قبلاً کمیته‌ای معین شده و در کلیات تفاهم است که ارتباط منطقی بین حداقل دستمزد و میزان حداقل سبد معیشتی خانوار به وجود بیاوریم و البته تلاش می‌کنیم آن هدف را در یک زمان بندی‌های معین و در بازه سه تا پنج ساله محقق کنیم.

وزیر رفاه بیان داشت: تلاش می‌کنیم ارتباطی منطقی بین حداقل دستمزد با نرخ تورم بوجود بیاوریم و یک جزء ثابتی را در افزایش دستمزدها معین کنیمکه این فاصله را تا حدودی منطقی تر کند. کلیات مورد تفاهم است اما درباره میزان آن، حتماً باید مباحث کارشناسی ادامه پیدا کند و امیدواریم به دقایق آخر کشانده نشود و به درازا نکشد.

شریعتمداری درباره توزیع یک بسته حمایتی دیگر برای مددجویان بهزیستی، گفت: دستور رئیس جمهور برای این موضوع ابلاغ شده و تامین منابع باید با توجه به مقتضیات مالی سازمان برنامه انجام شود و به محض تامین منابع فوراً توزیع می‌کنیم و تلاش می‌کنیم تا آخر سال انجام شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • زهرا IR ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۹
    2 0
    کسانی که تحت پوشش هیچ بیمه ای نبودند وسبدکالا دریافت نکردند تکلیف آنها چه می شود بسته دوم را توزیع می کنند فکری به حال آنهایی که بسته اول را نگرفتند هم بکنید
  • ع.ص از شهرستان الیگودرز IR ۰۱:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۰
    0 0
    من یک خانواده دو معلول هستم الان یک ساله که دارم قسط وام مسکن مهر بلوک بی 12 یا توانا از بهزیستی میدهم ولی مسکن مهر به من ندادن فعلا حدود شش ماه است که پیمانکارش میخواد آسانسور ببندد اما همه حرف و کارش دروغ است خواهشمندم مسئولان رسیدگی بکنند
  • IR ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۹
    0 0
    امسال نه عیدی نه بسته حمایتی به من تعلق نگرفته من مدد جوی بهزیستی هستم خودتون اعلام کردین به اندازه ی یکماه حقوق عیدی ،منکه چیزی ندیدم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس