کد خبر 940425
تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹
میثم تیموری

یکی از اتفاقات عجیبی که در حوزه نقل و انتقالات استقلال رخ داد، جذب تعداد زیادی بازیکن برای بازی در پست مدافع چپ بود.

به گزارش مشرق، گرچه نقل و انتقالات برای استقلال امیدوار کننده شروع نشد، اما بازار زمستانی نقل و انتقالات اتفاقات تازه‌ای برای این باشگاه رقم زد تا حالا تیم شفر تبدیل به یکی از پر مهره ترین تیم‌های ایران باشد.

دست شفر با استناد به گفته اغلب کارشناسان و منتقدان باز است و او در همه پست‌ها قدرت انتخاب دارد. آبی‌ها امروز آنقدر مهره تاثیرگذار دارند که غیبت هیچ بازیکنی نگرانی سرمربی آنها را در بر نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

دورخیز رحمتی برای رکوردهای بیشتر

در ترافیک شدیدی که در اغلب پست‌های این تیم وجود دارد، پست دفاع چپ شرایطی کاملاً خاص دارد. شفر ابتدای فصل در اقدامی عجیب و در حالی که دو بازیکن تخصصی در پست دفاع چپ مثل میلاد زکی‌پور و آرمین سهرابیان داشت، اقدام به جذب سومین دفاع چپ تخصصی نمود.

شفر در حالی روی میثم تیموری دست گذاشت و خواهان جذب وی شد که نه تنها دو مدافع چپ تخصصی داشت، بلکه تیموری هم مصدوم بود و شفر با علم به این که هفته‌های زیادی وی را در اختیار نخواهد داشت اقدام به جذب او کرد.

ابهام در باره این خرید زمانی بیشتر شد که این بازیکن حتی بعد از بهبود هم مورد اعتماد شفر قرار نگرفت و خیلی کم فرصت بازی پیدا کرد.

میثم تیموری در نیم فصل اول تنها در دو بازی مقابل ماشین سازی و صنعت نفت به میدان رفت و دقایق حضور او در میدان هم از ۱۰ دقیقه تجاوز نکرد.

استقلالی‌ها برای نیم فصل دوم امید نورافکن را هم به جمع نفرات خود اضافه کردند تا ترافیک موجود در این پست شدیدتر شود و ابهامات در خصوص خرید ابتدای فصل آنها افزایش یابد.

باید دید در ادامه فصل این بازیکن چقدر فرصت حضور در میدان را پیدا می‌کند و کارنامه و عملکرد وی در پایان فصل به چه شکل خواهد بود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • AE ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
    2 9
    خدا شفاش بده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس