کد خبر 940270
تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۸
ظریف نمایه

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی استعفای ظریف را اقدامی اشتباه دانست و در عین حال گفت که او با روحانی اختلاف دارد.

به گزارش مشرق، محمدابراهیم رضایی، عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به استعفای محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه، گفت: این اقدام در شرایط کنونی به‌نفع کشور نیست و اقدام اشتباهی است، هیچ سیاستمدار کارکشته‌ای در این شرایط دست به چنین اقدامی نمی‌زند.

بیشتر بخوانید:

فاصله دفتر من تا کاخ ریاست جمهوری ۵ دقیقه است جناب رئیس‌جمهور

نظر ضرغامی درباره استعفای ظریف

وی با بیان اینکه در مورد استعفای وزیر امور خارجه تحلیل‌های مختلفی وجود دارد، افزود: کسانی که آقای ظریف را برندی برای شعارهای خودشان می‌دانستند با استعفای ظریف شوکه شدند و به‌دنبال فرافکنی هستند و استعفای وی را به اختلاف وزارت امور خارجه با نهادهای انقلابی می‌دانند؛ در صورتی که اصلاً چنین نیست و آنها باید دلایل استعفا را در اختلافات درون کابینه جست‌وجو کنند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس در همین راستا ادامه داد: دلیل استعفای وزیر امور خارجه هر چه هست مربوط به دولت و بین آقای روحانی و ظریف است.

رضایی با تأکید بر اینکه اقدام وزیر امور خارجه خوراکی برای رسانه‌های بیگانه و دشمنان علیه کشورمان ایجاد کرد، تصریح کرد: استعفای ظریف در این مقطع زمانی پیام به دشمنان کشور صادر می‌کند. بهتر بود وی تا پایان کابینه دوازدهم باقی بماند و پاسخگوی اقدامات خود باشد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
    0 0
    خودکشی سیاسی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس