کد خبر 939883
تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۵
داورزنی

در حالی‌که وزارت ورزش اصرار دارد در انتخابات فدراسیون‌ها حمایتی از هیچ کاندیدایی نمی‌کند، اما شواهد حکایت از خلاف این رویه دارد.

به گزارش مشرق، در حالی‌که هنوز ثبت نام از کاندیداهای انتخابات ریاست فدراسیون کشتی آغاز نشده است، اما از مدت‌ها قبل مدعیانی که احساس می‌کنند شانس بیشتری برای رسیدن به صندلی ریاست فدراسیون گوش‌شکسته‌ها را دارند، رایزنی‌های خود را برای جمع‌آوری آرای هیأت‌های کشتی استانی آغاز کرده‌اند.

اما نکته جالب توجه در این بین رفتار متناقض وزارت ورزش و جوانان است؛ در حالی‌که همواره در انتخابات فدراسیون‌های ورزشی شائبه مهندسی انتخابات و دخالت مسئولان بلندپایه ورزش کشور به منظور رساندن فرد مورد نظر خود به ریاست فدراسیون‌ها مطرح بوده و هست، اما این موضوع همواره توسط مسئولان وزارتخانه تکذیب شده.

بیشتر بخوانید:

واکنش خادم به شائبه حضورش در انتخابات کشتی

اخیراً نیز یکی از افرادی که در وزارت ورزش مسئولیت دارد و فعالیت‌های انتخاباتی خود را برای رسیدن به صندلی ریاست فدراسیون کشتی آغاز کرده، با وجود انتقاداتی که به وی بدلیل استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغ خود می‌کند؛ همچنان به این رویه ادامه می‌دهد.

داورزنی معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان بارها در صحبت‌های خود اشاره داشته که وزارتخانه نه تنها از هیچ کاندیدایی حمایت نمی‌کند بلکه اجازه استفاده از امکانت دولتی را نیز به هیچکدام از اعضای وزارتخانه نمی‌دهند؛ موضوعی که با کمی ریز شدن در اتفاقات اخیر به تناقض در آن به خوبی پی می‌بریم.

اخیراً معاون وزیر ورزش با وجود انتقاداتی که به سفرهای اخیر استانی وی به منظور تبلیغات انتخاباتی می‌شد، مجدداً برای افتتاح یک سالن ورزشی ساده در استان خراسان رضوی ماموریت یافته و قرار است بار دیگر با استفاده از بودجه و امکانات دولتی به منظور پرزنت کردن خود رنج سفر را به تن بخرد. آیا افتتاح یک سالن ورزش ساده در یک شهرستان نیازمند حضور معاون وزیر ورزش است یا باید پشت پرده این ماموریت را واکاوی کرد.

بدون شک در پس این ماموریت هدفی به غیر از تبلیغات انتخاباتی نمی‌تواند باشد؛ حالا باید دُم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس را؟!

در هر حال وزارت ورزش و جوانان یا باید بی‌طرفی خود را در این کارزار انتخاباتی مشخص کند یا به صورت شفاف از کاندیدای مورد نظر خود اعلام حمایت کند تا حداقل سایر رقبا در این کارزار نابرابر وقت و هزینه خود را تلف نکنند و به سخره گرفته نشوند. وقتی قرار است شاهد نبردی نابرابر در این میدان باشیم، بهتر است سایر رقبا یا خود را کنار بکشند یا گام در میدانی بگذارند که یک طرف آن حریف قدرتمند و با نفوذی مانند وزارت ورزش با استفاده از امکانات لایتناهی دولتی است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس