کد خبر 939649
تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۱
علی دایی

سرمربی تیم سایپا گفت: اگر داور یک مقدار مهربان، مهربان که نه اگر یک مقدار حق را می‌گرفت ما برنده بازی بودیم.

به گزارش مشرق، در چارچوب رقابت‌های هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال دو تیم سایپا و تراکتورسازی از ساعت ۱۶ در ورزشگاه شهر قدس به مصاف هم رفتند. این دیدار در پایان با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

علی دایی سرمربی سایپا در پایان این دیدار اظهار داشت: فکر کنم این بازی مستحق پیروزی بودیم. در نیمه اول فوتبال خوبی نسبت به تراکتور بازی کردیم و در نیمه دوم هم این طور بود. اگر شما نگاه کنید موقعیتی به تراکتور ندادیم. بچه‌های ما خیلی با غیرت و برنامه بازی کردند. کارهایی که تئوری گفته بودیم را انجام دادند. خدا را شکر به نحو احسن بازی کردند. اگر داور یک مقدار مهربان، مهربان که نه اگر یک مقدار حق را می‌گرفت ما برنده بازی بودیم.

بیشتر بخوانید:

سرمربی تراکتورسازی اعتصاب سایپایی‌ها را زیر سوال برد!

 

دایی با انتقاد از عملکرد داور مسابقه گفت: دقیقه آخر بازیکن حریف دست گذاشت و داور به خوبی صحنه را می‌دید. در زمین خودمان هم باید داور از تماشاچی بترسد. متوجه نمی‌شوم این همه نیروی انتظامی حضور دارد چرا داور باید بترسد؟ سوگیتا توپ را با دست گرفت و چرخید اما داور خطای بازیکن ما را اعلام کرد. این نحوه داوری را نمی‌فهمم.

وی تصریح کرد: توپ معین عباسیان به دست مدافع تراکتورسازی که کاملاً باز بود خورد. داور عین آب خوردن به نفع تراکتور سوت زد. بچه‌های ما را زدند اما انگار هیچ اتفاقی نیفتاده است. بازی با داماش گل سالم ما را معلوم نیست چی گرفت. پنالتی را نمی‌گیرند. یک سال زحمت ما را هدر می‌دهند. تیمی که این همه گرفتاری دارد و ۴ روز تمرین نکرده است باید این طور داوری کنند؟

سرمربی تیم فوتبال سایپا در مورد صحبت‌های فتاحی که برنامه لیگ با مربیان هماهنگ شده، گفت: من به عنوان سرمربی سایپا به هیچ عنوان در آن جلسه کذایی که او می‌گوید حضور نداشتم و برنامه‌ای را تائید نکردم. اگر هم دعوت شده بودم باشگاه باید به من می‌گفت در حالی که فتاحی مصاحبه کرده و گفته تمام مربیان بوده‌اند. امروز پنجم اسفند با تراکتور بازی کردیم و نهم باید پارس جم بازی کنیم. در حالی که آنها چهارشنبه بازی کرده‌اند و مدت بیشتری برای استراحت و تمرین در اختیار داشتند. بازی بعدی ما شانزدهم با فولاد است. حداقل بازی ما را دهم می‌انداختند و یک روز بیشتر فرصت داشته باشیم. چرا بازی با پیکان را به جای بیستم در بیست و یکم برگزار نمی‌کنند.

دایی با بیان اینکه فتاحی را دوست دارم اما کارش اشتباه است، گفت: این از داوری و این هم از برنامه‌ریزی. من که در آن جلسه نبودم، شفر و برانکو هم که می‌گویند نبودند. پس کدام مربیان در آن جلسه حضور داشتند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • فوتبال دوست IR ۰۰:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۶
    0 0
    با سلام. برادر بزرگوار ه علی دایی. اول از خداوند بزرگ می خواهم این روز ها به شما دو برادر صبر و شکیبایی عطا کند تا انچه در این چند سال با انسانیت و رنج و زحمت در باب حسن و خلق، و مردم دوستی بدست اوردید، با انگ زدن به دیگران ارج و قرب خود را دچار خدشه نکنید. انسان های والا با صبر و حوصله و زمان دادن به دیگران همیشه موفق بوده اند. برادران دایی، به هیچ وجه و اصلا اینگونه بر داشت نکنید که من می خواهم به شما درس اخلاق بدهم. من علی دایی را در کشورم یک استثنا و نابغه می دانم. انها که اهل درس و مشق هستند می دانند ورود به ان دانشگاهی که علی دایی از ان در رشته مهندسی فارغ التحصیل شده بسیار سخت و دشوار است. قابل توجه است بدانیم اکثر نخبگان ایران، اهم از زن و مرد، فارغ التحصیل ان دانشگاه هستند.مردم ایران از نخبه خود مانند علی دایی توقع ندارند وقتی عصبی می شود چشم بر همه چیز ببندد و حرفهای ناصواب بزند. مبنی براینکه، تعداد کارگر و حقوق بگیر سایپا زیاد هستند.اقای علی دایی شما، شاغلین در سایپا را نیروی زائد در نزد مردم ایران معرفی کردید! باید گفت شما با کمال تاسف در حق ان پرسنل و خانواده محترمشان جفا و بی عدالتی کردید. ظاهرا شما از حال و روز کارکنان شرکت هایی مانند سایپا و ایران خودرو ..اطلاع ندارید. نیروی صبحکار در شرکت سایپا ساعت 4/5 صبح از خانه بیرون می زند. ساعت 5 صبح پای سرویس می رسند. ساعت 6/5 صبح هم کارت ورود می زنند. کارکنان این شرکت ها اکثرا شب و روز را با رنج ودرد به واسطه اسیب های مختلفی که حین کار دیده اند سپری می کنند. با 20 سال سابقه کار در یافتی انها در ماه زیر 3 میلیون تومان است. ان هم با همسر و چند بچه و مستاجر. یعنی حقوق 3 کارگر در ماه برابر است با درامد یک روز بازیکن فوتبال. ایا روار است شرکت سایپا دست به تعدیل چنین نیرو هایی بزند تا حق و حقوق بازیکنان جوان شما را پرداخت کند؟! برای برادران دایی لازم و واجب است از حق و حقوق بازیکنان خود دفاع کنند. ولی اقایان دایی، نباید هدف وسیله را برایتان توجیه کند و به زمین و زمان بر چسب و انگ های ناروا و ناصواب بزنید تا به خواسته خود برسید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس