کد خبر 939527
تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲
تراکتورسازی و سپیدرود

قربانعلی الماسخاله، رئیس هیئت فوتبال استان گیلان اعلام کرد این هیئت نمی‌تواند مالکیت باشگاه سپیدرود را قبول کند.

به گزارش مشرق، قربانعلی الماسخاله درباره بحث کناره‌گیری علی کریمی از مالکیت باشگاه سپیدرود اظهار داشت: هیچکس با من در این مورد صحبت نکرده و مثل اینکه علی کریمی خودش با اداره کل ورزش و جوانان صحبت کرده است. الان هم تلاش می‌کنیم علی کریمی را قانع کنیم که تیم را همچنان در اختیار داشته باشد. حتی خانم بخشی (مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان) هم تلاش می‌کند علی کریمی در این تیم بماند، چون الان وقت واگذاری باشگاه نیست.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود ناراحتی علی کریمی از بدقولی مسئولان استان گیلان است گفت: خیر، تا جایی که من خبر دارم ناراحتی کریمی در وهله اول از این موضوع نیست و از عدم نتیجه‌گیری تیم دلخور است. کریمی زحمت زیادی کشیده و ما هم می‌خواهیم او چه تیم در لیگ برتر باشد و چه سقوط کند، در تیم بماند. شرایط سختی است و تلاش می‌کنیم کریمی را قانع کنیم.

«هیئت فوتبال آمادگی پذیرفتن مالکیت باشگاه سپیدرود را دارد؟» رئیس هیئت فوتبال استان گیلان در پاسخ به این پرسش گفت: اصلاً هیئت فوتبال قادر به تیمداری نیست و این موضوع منع قانونی دارد.

بیشتر بخوانید:

پایان راه علی کریمی و سپیدرود با استعفا؟!

الماسخاله در واکنش به این پرسش که «چطور سال گذشته هیئت فوتبال گیلان اقدام به تیم‌داری می‌کرد؟» گفت: ما فقط کمک می‌کردیم! الان هم هر کسی بیاید به او کمک می‌کنم، اما همانطور که گفتم هیئت فوتبال حق تیمداری ندارد.

وی در مورد زمان جلسه هیئت فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان با علی کریمی عنوان کرد: هنوز هیچ تاریخی به ما اعلام نشده است. همانطور که گفتم علی کریمی با خانم بخشی صحبت کرده و ان‌شاءالله شخص استاندار هم وارد این ماجرا شود و تصمیم خوبی در این مورد گرفته شود. واقعاً حیف است کریمی از سپیدرود برود، چون هم تماشاگران و هم مسئولان او را دوست دارند.

رئیس هیئت فوتبال گیلان در مورد اینکه چرا مسئولان این استان به باشگاه سپیدرود هیچ کمکی نمی‌کنند، گفت: مسئولان از منابع دولتی نمی‌توانند به سپیدرود کمک کنند، چون این کار خلاف قانون است. برخی مسئولان الان هم بابت کمک‌هایی که در گذشته به سپیدرود کرده‌اند، هنوز در حال پاسخ دادن به مراجع هستند. کمک به باشگاه‌ها از منابع دولتی، منع قانونی دارد. مشکل علی کریمی هم این نیست، در همان ابتدا هم مسئولان قول دادند بدهی‌های بالای چهار میلیاردی باشگاه را پرداخت کنند و الان هم مشکلی در این زمینه وجود ندارد. فکر می‌کنم ناراحتی کریمی بابت نتیجه‌گیری تیم است، نه کمک نکردن مسئولان.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • MY ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۵
    2 1
    این به اصطلاح جادو گر هم شکوفه باران کرد با این تیم داری و مربا گریش . خخخخ سلطان کجایی که جادو گرتو کشتند خخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس