پرسپولیس

با مرور برنامه دیدارهای تیم پرسپولیس پیش و پس از دربی دور برگشت لیگ هجدهم مشخص می‌شود این تیم فرصت زیادی برای بهره گیری از امتیاز میزبانی قبل و بعد از دربی ندارد.

سرویس ورزش مشرق – با برگزاری مسابقات هفته هجدهم لیگ برتر شاگردان برانکو تا روز دهم فروردین که باید به مصاف استقلال بروند ۶ بار در تهران و خارج از آن به میدان خواهند رفت. بررسی تعداد مسابقات داخل و خارج از خانه پرسپولیس بیانگر این نکته است که پرسپولیسی‌ها با انجام ۲ دیدار خود در تهران و ۴ مسابقه بیرون از خانه فرصت چندانی برای جمع آوری امتیازات در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا ندارند.

شاگردان برانکو تا اینجای فصل در آزادی عملکرد فوق العاده ای داشته اند و از ۱۰ بازی داخل خانه خود ۸ برد و ۲ تساوی در لیگ برتر هجدهم ثبت کرده اند. اما در بازی‌هایی که میمهمان بوده اند تنها ۲ برد، ۵ تساوی و یک باخت در کارنامه سرخپوشان ثبت شده است.

بر اساس این گزارش، برنامه مسابقات پرسپولیس به ترتیب زیر است:

مسابقات خانگی در ورزشگاه آزادی:

۹ اسفند مصاف با صنعت نفت آبادان

۱۴ اسفند مصاف با پاختاکور ازبکستان

مسابقات بیرون از خانه پرسپولیس:

۵ اسفند مصاف با نفت مسجد سلیمان

۱۷ اسفند مصاف با نساجی مازندران

۲۱ اسفند مصاف با السد قطر

۲۵ اسفند مصاف با سپیدرود رشت

به گزارش مشرق، پرسپولیس پس از دربی برگشت در تاریخ دهم فروردین ماه نیز ۱۲ بازی دیگر تا آخرین روز فصل فوتبالی این سال در پیش خواهد داشت. از این تعداد ۴ مسابقه در لیگ قهرمانان آسیا، ۷ مسابقه در لیگ برتر و یک دیدار در چارچوب نیمه نهایی جام حذفی برگزار خواهد کرد.

تیم برانکو در این ۱۲ دیدار تنها در ۴ مسابقه در تهران به زمین خواهند رفت و در ۸ دیدار دیگر باید بیرون از خانه بازی کنند. ذکر این نکته لازم است که پرسپولیس برای مصاف با نماینده کشور عربستان به دلیل بازی در کشور ثالث به نوعی میزبانی اش مقابل این تیم هم به نوعی بازی بیرون از خانه محاسبه شده است. با این وصف پرسپولیس از دیدار با نفت مسجد سلیمان تا رویارویی با سپاهان اصفهان در جام حذفی در تاریخ سوم خرداد ۱۸ بازی پیش رو دارد که منهای دربی ۱۲ بازی خارج از تهران و ۶ دیدار را در خانه برگزار می‌کند!

با این وصف پرسپولیس که مانند استقلال یک برنامه بسیار فشرده تا پایان فصل دارد، فرصت زیادی برای بهره گیری از شرایط میزبانی اش نخواهد داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
    1 1
    شاگردان برانکو تا اینجای فصل در آزادی عملکرد فوق العاده ای داشته اند
  • IR ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
    0 0
    تاریخ سوم خرداد؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس