کد خبر 939446
تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۵
علی علیزاده نمایه

نفوذ به پیچیده‌ترین سیستم دفاع سایبری جهان یک طرف. دستیابی به تکنولوژی پهبادهای نامرئی یک طرف دیگر. حالا دنیا به تحسین بلند شده و دارد برای فرزندان ایران دست میزند.

به گزارش مشرق، علی علیزاده تحلیلگر مسائل سیاسی در کانال تلگرامی خود نوشت:

ایران به به مرکز فرماندهی بزرگترین ارتش جهان نفوذ کرده و پهبادهای آمریکا در عراق و سوریه را هک کرده و به کنترل خود درآورده‌. این خبر بسیار مهمی است.

نفوذ به پیچیده‌ترین سیستم دفاع سایبری جهان یک طرف. دستیابی به تکنولوژی پهبادهای نامرئی یک طرف دیگر. حالا دنیا به تحسین بلند شده و دارد برای فرزندان ایران دست میزند.

فرزندان قهرمانی که محدودیت و تحریم مانع پیشرفت تکنولوژیک و علمی شأن نشده و حالا توانسته‌اند ایران را به یکی از چند قدرت اول جنگ سایبری جهان تبدیل کنند. مسلماً این اخبار غرورانگیز را از بی‌بی‌سی و منوتو نمی‌شنوید. چرا که وظیفه سازمانی آنها فقط و فقط نشان دادن ضعف‌ها و ناکارآمدی‌های ماست.

به این هدف که اعتماد به نفس ملی خود را از دست بدهیم و ازهویت ملی خود منزجر شویم و احساس ناتوانی کنیم. تا دشمنی که در کمین است بتواند حمله کند. کاش یکی از دوستان این ویدئو و به ویژه سخنان مایکل مالوف، کارمند سابق وزارت دفاع آمریکا، پنتاگون، را ترجمه و زیرنویس می‌کرد تا مردم ببینند تصویر واقعی کشورشان در جهان چیست.

دانلود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۵
    3 109
    تنها حسن اصلاح طلبا همینه که جنگ رسانه ای رو خووووب بلدند برخلاف اصولگراها
  • US ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۵
    140 5
    آقای علیزاده غرور علمی باید توام با غرور هویتی و ملی باشه. تو و سه چهار نفر دیگه که مدام هویت ملی و تاریخ و فرهنگ و زبان و آریائی بودن ایرانی ها را یا انکار و یا به سخره می گیرید، چطوری می تونید ملت رو به خرفهای خودتون قانع کنید؟
  • IR ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۵
    5 93
    واقعیتی انکار نا پذیر از توان و هوش و اراده فرزندان ایران زمین. مقایسه کنیم این قابلیت ها را با وضعیت قبل از انقلاب. نظامی که فقط نفت میفروخت و هر چیزی که آمریکاییها لازم میدیدند و دیکته میکردند باید میخرید ( البته همراه با ورود گروهبانهای آمریکایی برای استفاده از آنها ) .حالا چطور آمریکا میتواند این نظام را تحمل کند؟
  • IR ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۵
    3 95
    علت قدرت ما توکل به خدا وتوسل به معصومین (ع)وقرآن .هیچکس در برابر توکل ما توان مقابله ندارد .آمریکا هم هیچ غلطی نمی تواند بکند.
  • IR ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۵
    3 105
    اینکه روسها و چینی ها در این زمینه به ایران کمک میکنند واقعا بی معنی و خنده داره...اگه اونا میتونستن اینکار رو بکنن ،چرا واسه خودشون انجام ندادند؟..یه آرکیو 170 رو هک کنند بیارن پایین واسه خودشون....
  • BE ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۵
    5 114
    علم در ثریا
  • مسیح IR ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۵
    6 62
    میدونم هر پیام مثبتی راجع به علیزاده بنویسم رباتهای منافقین به ش حمله میکنن.امادلم میخواد بگم یک موی این آدمِ حقیقت جو به تمام روشنفکران ایران می ارزه .آقای علیزاده به روشنگری هات ادامه بده ومطمئن باش خداوند یرگر حق طلبان است
  • IR ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۵
    1 25
    کره شمالی هم شبیه ایران زمان شاه است . حوالی دربار مرتب و تمیز اما با ملتی گرسنه و ...
  • US ۰۴:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۶
    1 0
    این مرد راجع به پانترکیسم و تورچیه و مغول پرستی در ایران چه نظری دارد؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس