کد خبر 939210
تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴
جودو

سرپرست فدراسیون جودو گفت: من هیچ نامه‌ای به فدراسیون جهانی جودو ارسال نکرده‌ام و این کار خیانت است.

به گزارش مشرق، فدراسیون جهانی جودو با ارسال نامه‌ای به تهران « میشل هوت» از فرانسه که مدیر اجرایی IJF است را به عنوان ناظر در انتخابات فدراسیون جودو ایران معرفی کرد. در همین رابطه نیز محمدرضا عمادی سرپرست فدراسیون جودو کشورمان با ارسال نامه‌ای به فدراسیون جهانی خواستار تجدید نظر در اعزام شود.

محمدرضا عمادی سرپرست فدراسیون جودو در پاسخ به این سؤال که آی زمان برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون جودو تغییر کرده است یا خیر، گفت: ۲۵ اسفند ماه انتخابات ریاست فدراسیون جودو برگزار می‌شود و تا این لحظه هنوز خبری مبنی بر تغییر زمان برگزاری انتخابات نشده است. خوشبختانه همه شرایط برای برگزاری این انتخابات مساعد است حتی دوستان در کمیته ملی المپیک، وزارت ورزش و جوانان، هیأت‌ها همه در آرامش کامل منتظر برگزاری یک مجمع آرام هستند.

بیشتر بخوانید:

رد پای مهندسی این بار در انتخابات فدراسیون جودو +سند

وی در پاسخ به این سؤال که نامه‌ای به فدراسیون هانی ارسال شده مبنی بر اینکه یک ناظر برای حضور در انتخابات فدراسیون جهانی به ایران اعزام کنند، این نامه از سوی چه کسی از فدراسیون جودو به رئیس فدراسیون جهانی ارسال شده، گفت: من هیچ نامه‌ای به فدراسیون جهانی ارسال نکردم. فدراسیون جهانی به ما نامه‌ای ارسال کرده و اعلام کرده قرار است طبق خواسته ما یک ناظر به ایران اعزام شود تا در انتخابات ریاست فدراسیون جودوی کشورمان حضور داشته باشد بنده بلافاصله پس از اینکه نامه به دستم رسید خیلی زود یک جوابیه را تنظیم کردم و به IGF ارسال کردم که امیدوار ویزر رئیس فدراسیون جهانی نیز از موضع ما حمایت کند و درخواست تجدید نظر ما را قبول کند. من در نامه درخواست کردم به ما بگویند چه کسی این نامه را به فدراسیون جهانی ارسال کرده چون شرایط در ایر ان از همه جوانبی که آنها فکر می‌کنند در آرامش کامل است و در واقع فضا، فضای بسیار خوبی است و ضرورتی ندارد که در چنین شرایط آرامی آنها یک نماینده به عنوان ناظر به ایران اعزام کنند.

سرپرست فدراسیون جودو در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: الحمدالله در ایران روابط فدراسیون جودو با وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و هیأت‌ها بسیار رابطه خوبی است و نیاز به حضور ناظر در ایران نیست. زمانی باید یک ناظر به ایران اعزام شود که مشکلاتی در بین این سازمان‌ها وجود داشته باشد. در حال حاضر ما به دنبال برگزاری یک انتخابات سالم و به دور از هر گونه مهندسی هستیم و اعزام ناظر فدراسیون جهانی به ایران به هیچ وجه نیاز نیستم من از رئیس فدراسیون جهانی خواهش کردم در مورد اعزام ناظر تجدید نظر کند.

عمادی در ادامه صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: من در نامه ارسالی به فدراسیون جهانی تلویحاً این تقاضا را کردم آنها اعلام کنند عمادی درخواست کننده ناظر برای حضور در انتخابات ریاست فدراسیون جودو نیست. به هر حال یک نفر نامه‌ای به فدراسیون جهانی ارسال کرده که این کار بسیار اشتباه است. ما هم نباید وقت‌مان را برای این موضوع بگذاریم. ما باید از حاشیه‌ها دور باشیم و وقت‌مان را برای موفقیت تیم ملی جودوی کشورمان بگذاریم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قبول دارید که افرادی که چنین کاری کرده‌اند مصالح ملی را در نظر نگرفته‌اند و با این کار جودوی کشورمان را وارد چالش کردند و نگاه فدراسیون جهانی به جودوی ایران را حساس‌تر کردند، گفت: این کار یک خیانت است اختلاف نظر در همه جا وجود دارد. اینکه یک نفر بیاید یک نامه‌ای را به فدراسیون جهانی ارسال کند و فضا را ملتهب کند کار خوبی نیست. وزیر ورزش، معاونین و رئیس کمیته ملی المپیک هر هفته ما را رصد می‌کنند. خوشبختانه ما هیچ مشکلی با هیچ سازمانی نداریم. تمام افرادی که می‌خواهند برای انتخابات ریاست فدراسیون جودو شرکت کنند از خانواده بزرگ جودو هستند. اختلافات داخلی طبیعی است و نباید چنین شیطنت‌هایی را برخی انجام دهند و به فدراسیون نامه ارسال کنند.

سرپرست فدراسیون جودو در پایان سخنان خود در پاسخ به این سؤال که آیا درخشان که این روزها در آلمان حضور دارد به عنوان مامور از سوی فدراسیون جودوی ایران برای مذاکره راهی آلمان شده است یا خیر، گفت: درخشان در فدراسیون جهانی یک جایگاه دارد که حالا برای حضور در رقابت‌های گرند پری آلمان راهی این کشور شده است. او حتی اخیراً به عنوان ناظر فدراسیون جهانی راهی عراق شده بود. به هر حال او به عنوان یک ایرانی در این رقابت‌ها حضور دارد همانطور که داوران جهانی ما چنین افتخاراتی را دارند اما او از فدراسیون ایران به آلمان برای مذاکره اعزام نشده است بلکه از سوی فدراسیون جهانی به آلمان دعوت شده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس