کد خبر 939077
تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۶
افشین قطبی

سرمربی تیم فوتبال فولاد گفت: وقتی از پایین به بالا آمدیم نگاه‌ها به ما عوض شد و طبیعی است که رقبا دوست دارند ما زیاد به آنها نزدیک نشویم.

به گزارش مشرق، افشین قطبی بعد از دیدار تیمش مقابل نساجی اظهار داشت: خیلی‌ها منتظر اولین باخت تیم ما بودند و متاسفانه این اتفاق افتاد. از حرکات مردم قائمشهر واقعا تعجب کردم و آنها همیشه فضای خوبی روی سکوها ایجاد می‌کردند. روز گذشته هم یک کار کلاسیک کردند و با گل به هتل ما آمدند.

وی ادامه داد: بازی در نیمه اول خیلی خوب بود ولی ما در ادامه وقتی از فرصت استفاده نکردیم نتوانستیم برنده باشیم. من به مردم و تیم نساجی قائمشهر تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانیم:

قطبی: جو موجود علیه داوری زیبا نیست

قطبی در خصوص اینکه تفاوت نساجی و فولاد چه بود گفت: آنها از فرصت های خود خوب استفاده کردند، آنها در ضدحملات خیلی خطرناک ظاهر شدند. ما در ضد حملات اشتباه کردیم و امروز روز بد ما و روز خوب نساجی بود.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در خصوص اینکه منظورش از اینکه خیلی ها دوست داشتند فولاد ببازد چه بود گفت: ما تیمی بودیم از سطح پایین جدول آمدیم، از 4 بازی 10 امتیاز گرفتیم و بهترین تیم جدول را بردیم. وقتی از پایین به بالا آمدیم نگاه‌ها به ما عوض شد و طبیعی است که رقبا دوست دارند ما زیاد به آنها نزدیک نشویم.من منظور منفی از این بابت نداشتم و فقط این را گفتم که رقبا دوست نداشتند ما به آنها نزدیک شویم.

وی در خصوص داوری گفت: داوری خوب کار کرد و من صحبتی در مورد این موضوع ندارم. فکر کنم شاید می‌توانست ۲ دقیقه بیشتر وقت اضافه بگیرد.

قطبی در خصوص اضافه شدن بازیکن ژاپنی گفت: ما زیاد وقت نداریم چون بازی های زیادی تا پایان لیگ نمانده و فکر کردم او را برای بازی‌سازی‌اش به زمین بفرستیم تا از پاس‌های آخر او استفاده کنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس