کد خبر 917093
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۱
حمید درخشان

حمید درخشان، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس پس از اتمام لیگ قهرمانان آسیا، تازه خودش را پیدا کرده است.

به گزارش مشرق، حمید درخشان درباره پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل ذوب‎آهن، اظهار داشت: پرسپولیس کار بزرگی انجام داد. با توجه به تعداد کم نفرات، پیروزی با یک گل هم کار بزرگی است و نیاز به پیروزی با ۴، ۵ گل نیست.

 


وی افزود: پرسپولیس پس از اتمام لیگ قهرمانان آسیا، تازه خودش را پیدا کرده است. در حال حاضر هم برای پرسپولیس در مرحله اول مهم گرفتن سه امتیاز همه بازی‎هاست تا خودش را به بالای جدول برساند. ان‌شاءالله در نیم‌فصل دوم بازیکنان جدید هم به تیم اضافه شوند تا پرسپولیس جان تازه‌ای بگیرد و شرایطش بهتر شود.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس به تمجید از عملکرد شجاع خلیل‎زاده پرداخت و گفت: خلیل‌زاده بازیکنی است که با تمام وجودش برای پرسپولیس تلاش می‌کند. نه تنها خلیل‌زاده، بلکه تمامی بازیکنان این روز‌ها از جان برای تیم مایه می‌گذارند که باید یک خسته نباشید به همه آنها بگویم.

درخشان راجع‎ به خداحافظی سید جلال حسینی از تیم ملی، تصریح کرد: از ارزش‌های سید جلال چیزی کم نمی‌شود چون او بازیکن قابل احترامی است. اگر سرمربی تیم ملی کم لطفی نمی‌کرد و این بازیکن را در شرایط بهتری قرار می‌داد او بهتر و زیباتر می‌توانست از تیم ملی خداحافظی کند. در هر صورت کم لطفی سرمربی تیم ملی باعث شد جلال حسینی به این شکل از تیم ملی خداحافظی کند.

بیشتر بخوانید:

واکنش سرمربی سابق فولاد به حضور قطبی



وی درمورد شایعات به وجود آمده درخصوص احتمال جایگزینی افشین قطبی به جای برانکو ایوانکوویچ در آینده گفت: افشین قطبی دیگر هیچ جایگاهی در پرسپولیس ندارد. با آن شکلی که او از پرسپولیس رفت، چه جایگاهی دارد که بخواهد به این تیم برگردد؟ اگر برانکو به هر دلیلی از پرسپولیس برود، باید یک مربی قوی‎تر از برانکو بیاورند، نه اینکه قطبی سرمربی شود.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حسین IR ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
    4 2
    بعنوان یک پرسپولیسی جایگاه قطبی در قلب ماست اقای درخشان همه میدانند چطور اقای قطبی را از ایران فراری دادند شما زیاد جوش نزن........
  • IR ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
    4 2
    کاملا درسته برانکو کاری با تیم کرده که فقط یک مربی قوی می تونه جایگزینش بشه
  • رضا FR ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
    0 1
    بنظرم تبتر زدن تان تحریک کننده هست می‌توانستید تیتر بهتری برای صحبت های درخشان در رد مربیگری مجدد قطبی بجای براتکو انتخاب کنید نه با این تقطیع صحبت های وی در نگاه اول بسیار تحریک کننده هست.و باعث کدورت میان هواداران با درخشان می شود
  • IR ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
    2 1
    اونی که هیچ جایی توی پرسپولیس نداره شمایید، اینقدر چپ و راست مصاحبه نکنید...
  • احمدیان IR ۰۳:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
    2 1
    اقا ی درخشان جا خوردی نترس قرار نیست جای شما را بگیرد./…

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس