کد خبر 938648
تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۶
وعده آغاز ساخت ۲۰۰ هزار واحد مسکونی از ابتدای سال ۹۸

معاون وزیر راه و شهرسازی وعده آغاز ساخت ۲۰۰ هزار واحد مسکونی مورد نظر رئیس جمهوری و وزیر راه و شهرسازی را از ابتدای سال آینده داد.

به گزارش مشرق، علی نبیان با بیان اینکه همکاری برای ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در راستای اقدام ملی و دستور دولت، رئیس‌جمهوری و وزیر راه و شهرسازی در دستور کار سازمان است، اظهار کرد: از این تعداد ۲۰۰ هزار واحد آن در مجموعه شهرهای‌جدید و ۲۰۰ هزار واحد دیگری توسط بنیاد مسکن و شرکت بازآفرینی شهری احداث می‌شود.

وی ادامه داد: بر این اساس مطالعاتی برای تخصیص زمین‌ها به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و شرکت بازآفرینی شهری انجام شده است و در این راستا نیز مقرر شده تا سازمان همکاری‌های لازم را با بنیاد مسکن انقلاب و شرکت بازآفرینی داشته باشد. در این مورد جلسات متعددی نیز برگزار شده است تا کارها تسهیل شود.

بیشتر بخوانید:

وی بیان کرد: سازمان ملی زمین و مسکن در مناطقی که زمین در اختیار داشته باشد بر اساس برنامه‌های ابلاغی، زمین را در اختیار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و شرکت بازآفرینی شهری ایران قرار می‌دهد تا پروژه بازآفرینی شهری ایجاد شود.

وی همچنین از مکاتبه سازمان ملی زمین و مسکن با مدیران ۳۴ گانه راه و شهرسازی استان‌ها خبر داد و گفت: مکاتباتی نیز با مدیران ۳۴ گانه راه و شهرسازی استان‌ها انجام داده‌ایم تا این هماهنگی بین مجموعه سازمان ملی زمین و مسکن و همینطور راه و شهرسازی برای زمین‌های موردنیازی که در حوزه‌های شهری وجود دارد به وجود بیاید.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از آغاز ساخت ۲۰۰ هزار واحد مسکونی از ابتدای سال آینده خبر داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس