کد خبر 938449
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷
رو در رو

مجله سیاسی «رو در رو» امشب میزبان دکتر محمدصادق خرازی سفیر سابق ایران در سازمان ملل متحد و فرانسه ودکتر محمد حسینی وزیر پیشین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می شود.

به گزارش مشرق، دکتر مراد عنادی مجری برنامه «رو در رو» امشب «30 بهمن میزبان دکتر محمدصادق خرازی سفیر سابق ایران در سازمان ملل متحد و فرانسه ودکتر محمد حسینی  وزیر پیشین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی میشود و با آنها در خصوص «بایسته های گام دوم انقلاب» گفتگو می کند.

روز چهارشنبه هفته گذشته و دو روز پس از حماسه ماندگار ملت ایران در جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و راهپیمایی بزرگ یوم‌الله 22 بهمن، رهبر معظم انقلاب اسلامی بیانیه «گام دوم انقلاب» را خطاب به ملت صادر کردند.
در این بیانیه مهم و راهبردی، علاوه بر ارزیابی دقیق عملکرد 40 ساله جمهوری اسلامی در ابعاد مختلف استقلال، آزادی، اقتدار، امنیت و پیشرفت ایران اسلامی در همه ابعاد علمی، اقتصادی و فرهنگی، چشم‌انداز آینده جمهوری اسلامی با تکیه بر توان جوانان و دانش‌آموختگان و متخصصان داخلی ترسیم شد.

«رودررو»ی این هفته بنا دارد به بررسی ابعاد مختلف این بیانیه راهبردی و مهم در سرآغاز دهه پنجم پیروزی انقلاب اسلامی بپردازد.

این برنامه به تهیه کنندگی سید مهدی حسینی، کاری از گروه سیاسی شبکه چهار سیما است و سه شنبه ها ساعت 19:00 به صورت زنده به روی آنتن شبکه چهار سیما می رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس