کد خبر 938348
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸
فریبا محمدیان

شنیده‌ها حاکی از این است که فریبا محمدیان مجوز لازم را برای بازگشت به کار گرفته است.

به گزارش مشرق، آذر ماه امسال بود که قانون منع بکارگیری بازنشسته‌ها در فدراسیون‌های ورزشی و دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد و طبق این قانون تعدادی از روسای فدراسیون‌ها پست خود را ترک کردند.

وزارت ورزش و جوانان نیز برای فدراسیون‌هایی که روسای آنها بازنشسته بودند سرپرست انتخاب کرد و برای برخی از آنها زمان ثبت‌نام از نامزدها و انتخابات اعلام شد.

بیشتر بخوانید:

بازنشسته‌ای برای تمام پست‌های مدیریتی!

با ابلاغ این قانون در وزارت ورزش نیز برخی از مدیران رفتنی شدند اما درباره رفتن فریبا محمدیان معاون امور بانوان وزارت ورزش صحبت‌های زیادی مطرح بود. با توجه به اینکه محمدیان با کمتر از ۳۰ سال سابقه بازنشسته نشده بود، این صبحت مطرح بود که وی می‌تواند به فعالیت خود ادامه دهد اما نکته مهم این بود که محمدیان حقوق بازنشستگی گرفته و از همین رو بازنشسته محسوب می شده و برای بازگشت باید مجوز بگیرد.

فریبا محمدیان برای ادامه فعالیت به دیوان عدالت اداری شکایت کرد تا کار از این طریق پیگیری شود. با توجه به اینکه فریبا محمدیان زودتر از موعد مقرر بازنشسته شده بود، شکایت وی از دیوان محاسبات باعث شد تا پرونده بازگشت به کار وی مورد بررسی قرار بگیرد.

این در حالی بود که با وجود اعلام بازنشستگی محمدیان و بعد از پایان مهلت قانونی وی با مجوز وزیر ورزش و جوانان همچنان در محل کار خود حاضر می شد و به فعالیت خود ادامه می داد. حالا و بعد از گذشت چند ماه از این قانون به نظر می رسد که مشکل موجود حل شده. شنیده‌ها حاکی از این است این مجوز صادر شده و محمدیان برای ادامه کار مشکلی ندارد.

محمدیان و عباباف مدیرکل سابق حراست وزارت ورزش بعد از بازنشستگی همچنان در محل کار خود حاضر شده‌اند اما حالا و با کسب مجوز این حضور قانونی است.

فریبا محمدیان بعد از بازنشستگی رباب شهریان معاونت امور بانوان را در دست گرفت. وی پیش از این به عنوان رئیس فدراسیون اسکیت فعالیت می‌کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
    3 1
    لیبرالیستی ماستی اند...
  • زن چل ساله IR ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
    3 0
    آیا مردها بیشتر از زنها عمر می کنند که سن بازنشستگی زنها بیست سال زودتره؟
  • IR ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
    1 2
    زنها این همه درس می خونند و زحمت می کشند که در پنجاه سالگی بازنشست و خونه نشین بشن؟ در حالیکه مردها در همین سن برای پست های بزرگ تر خیز بر می دارند
  • IR ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
    1 3
    خیلی عصبانی میشم وقتی زنها رو جدی نمی گیرید و فکر می کنید کار زنها بی اهمیته.قانون بازنشستگی هم در مورد زن و مرد باید برابر باشه.زنها نباید زودتر بازنشست بشن
  • سید رضا IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
    1 1
    علی برکت ا... !!
  • IR ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
    3 0
    تا وقتی نظامات اجتماعی رو این زنها سر پولپرستی نابود نکنند؛مزه این خودمحوری ویاغی گریشون رو نمیچشند!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس