فیگو

ستاره پیشین تیم‌های فوتبال رئال مادرید و بارسلونا در مصاحبه با آبولا و تلویزیون آس اسپانیا تصریح کرد: مدیرعامل رئال مادرید عادت دارد یک تیم را نابود کند.

سرویس ورزش مشرق – لوئیس فیگو بازیکن پیشین تیم های فوتبال رئال مادرید و بارسلونا که مدتی نیز به عنوان سفیر لالیگا در کنار رائول گونسالس در آفریقا و آسیا فعال بوده است، می‌گوید: رئال مادرید شرایط بسیار سختی را تجربه کرده و هنوز از بحران مربیگری خارج نشده است.

فیگو در این رابطه ادامه داد: قضیه چندان پیچیده نیست، به رئال مادرید نگاه کنید، تیمی که سرمربی تیم ملی اسپانیا را به خدمت می گیرد اما راه به جایی نمی برد و در حالی که همه معتقد بودیم باید به این مربی بزرگ یعنی لوپتگی فرصت بیشتری داده شود، پرس ناگهان او را اخراج کرد. او عادت دارد یک تیم را نابود کند و دارت را مستقیم بر قلب کادر فنی تیم پرتاب کند.

فیگو افزود: رئال مادرید اکنون با سولاری روزهای خیلی سخت و البته پر فراز و نشیبی را تجربه می کند، در یک بازی عالی کار می کند و در یک بازی افتضاح به بار می آورد. این تیم ثبات و انسجام همیشگی را ندارد اما فعلا می توان گفت که اوضاع رئال مادرید حداقل برای دو ال کلاسیکو دربی پیش رو بهتر است اما بارسلونا برگ برنده بزرگی به نام ثبات و انسجام دارد. این تیم ثابت کرده که حتی بدون مسی هم بارسلونا است اما رئال مادرید کافی است در یک بازی بنزما یا بیل را نداشته باشد، در آن صورت حساب و کتاب های تیم به هم می ریزد.

فیگو در پایان خاطر نشان کرد: متاسفانه فلورنتینو پرس مدیرعامل صبوری نیست و هیات مدیره و هیات امنای باشگاه همیشه از او حمایت می کنند و من معنای این حمایت بی اساس را متوجه نمی‌شوم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس