کد خبر 938184
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۳

این روزها دکوراسیون داخلی امری است که بسیار به آن توجه می شود. از همین رو از عناصر متفاوتی به منظور رسیدن به یک دکوراسیون ایدالبهره گرفته می شود. شاید نیاز باشد که بدانید

گنبدهای شیشه ای نمونه از این آیتم های لوکس برای رسیدن به طراحی زیبا و منحصر به فرد است.

نیت برکوس می گوید: «خانه شما باید داستان هویت شما را روایت کند؛ بنابراین کلکسیونی را بچینید که عاشق آن هستید.»

در دنیای امروز همه به این نتیجه رسیده اند که انسان با اثر هنری ارتباط برقرار می کند. همه می دانیم که یکی از اصول طراحی داخلی استفاده بهینه از فضای موجود هست. پس چه چیزی بهتر از گنبدهای شیشه ای استیند گلس!؟

گنبدهایی شیشه ای مزایای بسیار زیادی دارد در زیر به چند مورد از آنها اشاره می کنیم:

۱- استفاده از نور طبیعی خورشید

۲- نمایش رقص نور در درون ملک

۳- افزودن آثار هنری دست ساز به بخش هایی از ساختمان

۴- استفاده بهینه از سقف خانه

۵- حجم دادن به فضاهای محدود در خانه ها

۶- تنوع بسیار عالی و دوری از طراحی و دکوراسیون خشک و بی روح

شرکت کاژه به عنوان یک ایده پرداز در زمینه دکوراسیون داخلی مدرن، طرح های بی نظیری را در این راستا به اجرا درآورده است که در مقاله پیش رو به معرفی ۴ مورد از آنها می پردازیم. امید است بهترین انتخاب به سبکی متفاوت از آن شما باشد.

۱- گنبد شیشه ای استین گلاس رستورانی با طراحی مراکشی

قطر این گنبد شیشه ای ۱.۸۵ متر و با ارتفاع ۶۰ سانتی متر است. دلیل اینکه طراحی های شرکت کاژه متفاوت تر از سایر محصولات مشابه است این است که طراحی در محل اندازه گیری می شود و سپس فریم گنبد شیشه ای استین گلاس کارخانه تهیه و تولید می شود. پس از اینکه اندازه گیری ها توسط متخصصین صورت گرفت کار نهایی نصب می شود. گنبد شیشه ای طراحی شده در این رستوران لوکس حکم نورگیر را هم ایفا می کند.

۲- گنبدی شیشه ای مجتمع تجاری فیروزه بازار نادری اهواز

همان طور که در تصویر مشاهده می کنید این سقف نورگیر به شکل مستطیلی شکل خمیده طراحی و تولید شده است. شما می توانید با استفاده از این سبک از نورگیر فضای بیشتری را طراحی و ایده پردازی کنید که خود به متفاوت تر بودن دکوراسیون داخلی شما بسیار کمک می کند. رنگ این شیشه از گنبد مسجد جابری الهام گرفته شده است. این امر سلیقه یکسان مردم خون گرم خطه جنوب را می رساند.

۳- اتاقک شیشه ای استین گلاس پروژه چیتگر

این سبک از گنبد شیشه ای استین گلاس با سبکی خاص و بسیار لوکس دنبال شده است. همان طور که می بینید این اتاقک شیشه ای گنبد شیشه ای را در خود جای داده است که سبب متفاوت تر شدن این کار بی نظیر شده است. از آنجایی که تقاضا برای نصب گنبدهای شیشه ای متفاوت است. در این هنر زیبای شیشه و رنگ با هر سبک و سیاق و تناژ رنگی دلخواه می توان گنبد شیشه ای استین گلاس طراحی و تولید کند. ایده پردازی در این سبک به شکلی صورت گرفته است که در هر ساعت از شبانه روز بازتاب نور بر روی رنگ ها شکل متفاوت به خود می گیرد. دو مستطیل تو در تو ایده نهایی پیاده شده بر روی این سقف است.

۴- گنبد شیشه ای هتل دلفین چابهار

سبک طراحی مدرن، کلاسیک و هر چیزی که شما در ذهن دارید قابل اجرا در ساختمان ها هستند. همانطور که می دانید طراحی خاص یک هتل به ارزش های آن هتل اضافه می کند. این گنبد شیشه ای با الهام گرفتن از گل لاله طراحی شده است. استفاده از شیشه های رنگی با تناژ رنگی آبی آسمانی، زرد، آبی فیروزه ای و قرمز سبب شده است کار جلوه ای خاص به خود بگیرد. این گنبد شیشه ای با تکنیک استین گلس یا همان معرق شیشه ای ساخته شده است که یکی از روش های نوین در صنعت تزئینات داخلی به شمار می آید.

این محتوا تبلیغاتی است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس