قیمت جدید انواع محصولات سایپا اعلام شد/ پراید ۳۰ میلیون تومان

برای کنترل قیمت‌ها در بازار و حمایت از مصرف کنندگان واقعی بازار خودرو در شب عید، فروش فوری محصولات گروه خودروسازی سایپا از فردا ۳۰ بهمن آغاز خواهد شد.

به گزارش اخبار اقتصادی شهرخبر، عبدالله بابایی، نماینده ویژه مدیرعامل سایپا در فروش و خدمات پس از فروش گفت: برای کنترل قیمت‌ها در بازار و حمایت از مشتریان بازار شب عید، فروش فوری محصولات گروه خودروسازی سایپا از از فردا ۳۰ بهمن آغاز خواهد شد و هر مشتری با کد ملی و کد پستی می تواند یک خودرو خریداری کند. سایپا با مجوز وزارت صنعت، معدن و تجارت ۲۰ درصد از ظرفیت تولید خود را با قیمت اعلامی سازمان حمایت در این طرح به فروش میرساند.

طبق اخبار قیمت خودروها در بازار روند صعودی دارد به طوریکه در بازار خرید و فروش خودرو قیمت پراید ۱۱۱ به ۴۷ میلیون تومان رسیده است. همچنین پژ و۲۰۶ صندوق‌دار با قیمت ۹۷ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ با قیمت ۸۰ میلیون تومان و پژ و۲۰۶ تیپ ۵ با قیمت ۹۳ میلیون تومان مورد معامله قرار می‌گیرد.همچنین سمند EF7 با قیمت ۸۷ میلیون تومان، چانگان با قیمت ۱۵۷ میلیون تومان و دنا با قیمت ۱۱۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

همچنین معاون مدیرعامل ایرا ن‌خودرو تاکید کرد: همزمان با عرضه خودروهای تولیدی و با فروش فوری در روزهای آینده، حباب قیمت خودرو ها دربازار شکسته خواهد شد. شرکت ایران‌خودرو با تمام توان خود به ایجاد بهبود وضعیت تولید تلاش می‌کند به طوری که در حال حاضر تحویل این شرکت به حدود روزانه ۱۵۰۰ دستگاه رسیده است.

اخبار اقتصادی را از سایت شهر خبر دنبال کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
    3 0
    حراجش کردیم! پولاتون بیارین وعده ببرین!
  • محمد IR ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
    1 0
    جای تاسف دارد که خودرو های بی کیفیت تا این حد گران شده است.ایرانی باغیرت نخر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس