کد خبر 938144
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۳
ایوب بهتاج

ایوب بهتاج، مدیرعامل باشگاه تراکتورسای تبریز اعلام کرد کوین کنستانت به دلیل بیماری ایران را ترک کرده است.

به گزارش مشرق، ایوب بهتاج درباره تعلیق قرارداد کوین کنستانت با باشگاه تراکتورسازی اظهار داشت: پزشک تیم ما در چند وقت گذشته به این بازیکن مشکوک شده و از او تست‌های پزشکی گرفته بود که بعد از آن مشخص شد او به لحاظ پزشکی مشکل دارد و بیمار است.

وی در مورد نوع بیماری کنستانت و اینکه آیا این بازیکن مشکل جسمانی داشته است یا خیر؟ گفت: خیر مشکل این بازیکن جسمانی نبوده و مبتلا به بیماری دیگر بوده که نمی‌خواهم نام آن را بگویم! ما این بازیکن را در تبریز نزد چند پزشک متخصص بردیم اما متوجه شدیم که فعلاً نمی‌تواند برای ما کارآیی داشته باشد و به همین دلیل قراداد او را تعلیق کردیم. با کنستانت هم شرط گذاشته‌ایم که اگر سلامتی خود را به دست بیاورد می‌تواند در ادامه فصل به جمع ما اضافه شود.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در پاسخ به این پرسش که تعلیق قرارداد به چه معناست؟ گفت: قرارداد را به حالت تعلیق درآورده و مهلتی برای کنستانت تعیین کرده‌ایم تا در صورتی که سلامت خود را به دست بیاورد، به جمع ما اضافه شود، در غیر اینصورت قرارداد او خودکار فسخ خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

تعلیق قرارداد بازیکن پر سر و صدای تراکتور

«مهلت تعیین شده برای کنستانت برای بازگشت به تراکتورسازی چقدر است؟» بهتاج در واکنش به این پرسش گفت: نمی‌خواهم فعلاً این مدت زمان را اعلام کنم.

وی در مورد اینکه «آیا پولی از طرف باشگاه تراکتورسازی به کنستانت پرداخت شده است یا خیر؟» گفت: خیر، در این مورد هم توافقاتی داشتیم و همانطور که گفتم باشگاه ما و آقای زنوزی به قرارداد خود پایبند است، اما به شرطی که این بازیکن تا زمان تعیین شده سلامت خود را به دست بیاورد. تاکنون هیچ پولی از سمت باشگاه تراکتورسازی به این بازیکن پرداخت نشده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس