کد خبر 938045
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳
الکساندر نوری

بعد از جدایی کارلوس کی‌روش و حضور او روی نیمکت مربیگری تیم ملی کلمبیا، حرف و حدیث درباره انتخاب جانشین او فراوان است.

به گزارش مشرق، برانکو ایوانکوویچ، برت فن‌مارویک و حتی الکساندر نوری گزینه‌هایی بودند که نام‌شان در روزهای اخیر شنیده شده اما هیچ‌یک مذاکره‌ای با فدراسیون فوتبال انجام نداده‌اند.

برخی رسانه‌ها در چند روز اخیر از الکساندر نوری سرمربی اسبق تیم فوتبال وردربرمن، به‌عنوان جدی‌ترین گزینه سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران نام برده‌اند. مربی جوانی که بعد از موفقیت و سپس ناکامی در وردربرمن، از هفته ششم بوندس‌لیگای ۲ روی نیمکت اینگولشتات نشست اما توفیقی به‌دست نیاورد تا کلمه اخراج را پیش روی خود ببیند.

بیشتر بخوانید:

30 جنجال کی‌روش در فوتبال ایران

الکساندر نوری در جدیدترین مصاحبه‌ای که انجام داده، از ادامه فعالیتش در بوندس‌لیگای آلمان خبر داده و این یعنی پایان شایعه‌ها درباره همکاری او با فدراسیون فوتبال ایران و تیم ملی. نوری در این‌باره گفت: «من مطمئنم به روز‌های اوج خود در بوندس‌لیگا بازمی‌گردم و باز هم فعالیتم را از سر می‌گیرم. به هر حال این سختی‌ها بعضی از قسمت‌های کار حرفه‌ای ما مربیان است.»


با توجه به این مصاحبه، اگر هم فدراسیون فوتبال نام نوری را میان گزینه‌های خود قرار داده بود، باید از خیر جذب این مربی بگذرد و با سایر مربیان مذاکره کند. هر چند گفته می‌شود زمینه حضور جواد نکونام به‌عنوان سرمربی موقت فراهم شده و همین روزها این خبر را از طریق سایت فدراسیون فوتبال خواهیم شنید. 

منبع: روزنامه ایران ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس