کد خبر 937867
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۰
ژن خوب

وقتی موضوع ژن خوب توسط پسر عارف مطرح شد افکارعمومی بخصوص در فضای مجازی و رسانه‌ها نسبت به سخنان وی واکنش شدید منفی نشان دادند اما به نظر می‌رسد که وی از گفته خود پشیمان نیست و از آن دفاع هم می‌کند.

سرویس سیاست مشرق - پسر عارف هنوز خود را ژن خوب می‌داند؛ این موضوع در حاشیه اولین جلسه کمیسیون صلح و ورزش از سوی «حمیدرضا عارف» مطرح شد.

مبدع نظریه ژن خوب که حالا رئیس کمیسیون صلح و ورزش است در این باره گفت: «وقتی ژن‌های خوب هستند که می‌توان در عرصه مختلف استفاده کرد چرا به کار نگیریم.»

او در مورد اینکه گفته می‌شود ژن خوب در ورزش است، تصریح کرد:

«این سوال نیاز به توضیح مفصل دارد که نمی‌توان در چند دقیقه پاسخ داد. خیلی به این موضوع پرداخته شد. به جای اصل موضوع با سانسور اتفاقاتی افتاد و وقتی برای توضیح به من ندادند. صدا و سیما اسم من را آورد و مطالب خلاف واقع به من نسبت داد اما فرصت پاسخگویی نداد. وقتی ژن‌های خوب هستند که می‌توان در عرصه مختلف استفاده کرد چرا به کار نگیریم. مثلاً در هنر شجریان را داریم که ژن خوب همایون را دارد. اینکه چطور فردی نا عادلانه موضوع را مطرح می‌کند باید ببینیم اهدافش چیست.»

این موضوع به خوبی نشان می‌دهد که فرزند رئیس شورای عالی سیاستگذاری اصلاحات هنوز به چیزی که گفته پافشاری می‌کند.

بیشتر بخوانید:

آغاز به کار خالقِ ژن خوب بعد از پنج ماه در کمیته ملی المپیک!

وقتی موضوع ژن خوب توسط وی مطرح شد افکارعمومی بخصوص در فضای مجازی و همچنین رسانه‌ها نسبت به سخنان وی واکنش شدید منفی نشان دادند اما به نظر می‌رسد که وی از گفته خود پشیمان نیست و از آن دفاع هم می‌کند.

پیشتر رئیس فراکسیون امید در پاسخ به این پرسش که نظر شما در خصوص بحث ژن خوب چیست گفت: «نظر خاصی در این باره ندارم فکر می‌کنم افاضاتی که در این روزها در فضای مجازی انجام شده است به قدر کافی کفایت می‌کند».

نماینده اصلاح طلب تهران در پاسخ به این پرسش که آیا توصیه‌ای به فرزندتان در این باره نداشته‌اید، گفت: «همان توصیه‌ای که به تمامی جوانان دارم را به فرزند خود نیز می‌گویم اینکه چقدر مؤثر باشد و یا نباشد را نمی‌دانم.»

عارف توضیح داده بود:

«در این باره به اندازه کافی بحث شده است. مصاحبه‌ای انجام شده که در فضایی توأم با بداخلاقی از آن سو استفاده شده است. ایشان به هر حال همواره شاگرد ممتاز بوده‌اند در هر مسابقه‌ای در دوران دبستان شرکت کرد اول شده؛ این موضوع را در مصاحبه‌اش مورد اشاره قرار داده و گفته که این مسئله را از پدر و مادرم به ارث برده‌ام که آنها نیز در تمامی مقاطع شاگر اول بوده‌اند.»

در همین زمینه بود که خبرنگاری از رئیس فراکسیون امید پرسید که آیا شما به دلیل بیان این صحبت تذکری به پسرتان نداده‌اید؟ چون از این صحبت تلقی می‌شود که جامعه را طبقه‌بندی کرده است. سوالی که عارف ترجیح داد با سکوت به آن پاسخ ندهد.

اما با سخنان جدید پسر عارف این‌طور به نظر می‌رسد که هنوز وی به موضوع ژن خوب باور دارد. موضوعی که حالا با انتقاد روزنامه نگاران همسو با جریان اصلاحات همراه شده است و هشدار می‌دهند که اگر رئیس شورای عالی سیاستگذاری اصلاحات با سخنان فرزندش برخورد جدی نکند افکارعمومی با وی برخورد می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 7
  • غیر قابل انتشار: 7
  • برزابادی IR ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
    38 0
    چطور سفیر افریقای جنوبی تو تهران رو به جرم رشوه گرفتن بازداشت میکنن اما این دلقک راست راست می چرخه؟
  • سید IR ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
    28 0
    ژن خوب یا خودشیفتگی و از خود راضیگری!؟
  • DE ۰۳:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
    7 0
    مواظب باشه چشم نخوره!
  • IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۴
    0 0
    بیشتر ژن خوب موثر بوده یا رانت ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس