خوش‌خبر

سرپرست تیم ملی والیبال ایران گفت: برای بازگشت به تیم ملی هیچ خواسته شخصی از سرپرست فدراسیون نداشتم.

به گزارش مشرق، افشین داوری سرپرست فدراسیون والیبال با اعطای حکمی سرپرست تیم ملی والیبال را منصوب کرد. بر اساس این حکم و با تصمیم افشین داوری، امیر خوش خبر به عنوان سرپرست تیم ملی والیبال بزرگسالان مردان ایران تا پایان سال ۱۳۹۹ به کار خود ادامه خواهد داد.

امیر خوش‌خبر درخصوص بازگشت مجددش به تیم ملی والیبال ایران اظهار داشت: واقعیت این است که نفهمیدم چه شد رفتم و نمی‌دانم چه شد که خواستند برگردم؛ فقط می‌دانم والیبال در این بین زمان زیادی را از دست داد.

بیشتر بخوانید:

واکنش بهتاج به شایعه انتخاب وی به عنوان مدیرعامل تراکتورسازی

قائم‌مقام پدیده: به راحتی سر تیم ما بریده می‌شود

 

وی ادامه داد: ۳ جلسه با داوری برگزار کردم که در جلسه اول به وی گفتم یک نفر از جامعه والیبال که شایستگی دارد را انتخاب کند و من هم تضمین می‌دهم کمکش کنم. همچنین قول می‌دهم که ملی‌پوشان با تمام توان در خدمت تیم ملی باشند و مشکلی وجود نداشته باشد. داوری هم گفت که پس از بررسی‌های نهایی نظرش را اعلام خواهد کرد. مدتی بعد به من اعلام کرد که جمع‌بندی نهایی این بوده که من به والیبال برگردم. داوری با صحبت‌هایش مرا مجاب کرد که باید برگردم. او معتقد بود که والیبال روی من سرمایه‌گذاری کرده است و به همین دلیل من باید در کنار تیم ملی باشم و به تیم ملی کشورم کمک کنم.

سرپرست تیم ملی والیبال ایران خاطرنشان کرد: من هم فکرهایم را کردم و تصمیم گرفتم به تیم ملی برگردم. حضور من در تیم ملی بزرگترین افتخار و انتخاب کاری من است. متأسفانه در دوره گذشته خیلی ناخواسته عذر مرا خواستند و من هم با امضای یک نامه از تیم ملی رفتم.

خوش‌خبر درپاسخ به این سوال که برای بازگشت به تیم ملی چه شرط و شروطی داشتید، تصریح کرد: من برای بازگشت به تیم ملی هیچ خواسته شخصی نداشتم. درخواستم فقط در راستای تقویت جایگاه سرپرست تیم ملی بود تا بتوانم با اعتماد به نفس کارهای تیم ملی را انجام دهم؛ متأسفانه در دوره گذشته این جایگاه بسیار تضعیف شده بود. من خط قرمزها را می‌شناسم و از آنها عبور نخواهم کرد و به همین دلیل نیاز به اعتماد دارم تا با خیال راحت‌ها رو به جلو حرکت کنم.

وی درخصوص برنامه‌های تیم ملی و اخذ ویزای آمریکا، گفت: زمان زیادی را از دست دادیم. وقتی ایگور کولاکوویچ در ایران بود باید برنامه‌های تیم ملی را می‌بستیم. باید مکاتبات با سایر فدراسیون‌ها انجام می‌شد و جواب‌ها را هم می‌گرفتیم. تیم‌های مطرح جهان برنامه‌های خود را یک یا دو ماه گذشته بسته‌اند و خیلی سخت است که حالا بخواهیم برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشیم. ۸ بازیکن ایران لژیونر هستند و باید برای آنها ویزای آمریکا گرفته شود. تا جایی که می‌دانم پیش‌فرم مسابقات پیش‌روی تیم ملی توسط فدراسیون پر شده است، چراکه اگر این اتفاق رخ نمی‌داد به معنی انصراف ایران از بازی‌ها بود. درمورد سایر موارد هم باید به فدراسیون بروم و شرایط را بررسی کنم و سپس اظهارنظر کنم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس