کد خبر 937006
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۵
عکس/ جمع آوری معتادین متجاهر و خرده فروش

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به گذشت ۲۰ روز از اجرای طرح پاکسازی محلات شوش، مولوی و هرندی از دستگیری ۴ هزار معتاد پرخطر از زمان اجرای طرح تاکنون خبرداد.

به گزارش مشرق، سردار رحیمی رئیس پلیس پایتخت با اشاره به گذشت ۲۰ روز از اجرای طرح پاکسازی محلات شوش، مولوی و هرندی، اظهار کرد: طی این مدت، ۲۱ قاچاقچی و ۷۹۳ خرده فروش مواد افیونی در محدوده شوش، مولوی و هرندی دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه های آنها بیش از ۲۲۰ کیلوگرم انواع مخدر کشف شده است .

بیشتر بخوانید

جزئیاتی جدید از عفو ۵۰ هزار نفری زندانیان

آیا حس ترک غذای آماده شبیه ترک مواد مخدر است؟

وی به جمع آوری ۴ هزار و ۹۰ معتاد پرخطر، ۱۳۱ معتاد متجاهر زن و ۶۰۵ کارتن خواب از سطح معابر شهری این مناطق اشاره و بیان کرد: افراد دستگیر شده پس از پالایش و غربالگری تحویل مراکز بازپروری شدند .

رئیس پلیس پایتخت ادامه داد: از زمان اجرای این طرح تاکنون، ۸۷ بار منزل پلاک قرمز به همراه ۶۳۵ اتاق متعلق به موادفروشان در مناطق شوش، مولوی و به ویژه منطقه هرندی پلمپ شده است .

این مقام ارشد انتظامی به تعامل و همکاری صمیمانه دادسرای ناحیه ۲۰ تهران به ویژه سرپرست محترم این دادسرا جناب آقای ابوالحسنی وجود دارد. با پلیس مبارزه با موادمخدر اشاره و خاطرنشان کرد: طی این مدت، ۱۷ مسجد مستقر در این مناطق اقدامات فرهنگی خود را در راستای سالم سازی مناطق مزبور آغاز کرده اند.

سردار رحیمی اعلام کرد: برخورد قاطع با معتادان متجاهر و دستگیری خرده فروشان موادمخدر این مناطق و نیز توجه به اماکن و کانون های تخلف نظیر منازل جرم خیز و پاتوق های خانگی، کماکان در دستور کار پلیس پایتخت قرار دارد .

رئیس پلیس پایتخت در خاتمه تصریح کرد: مناطق شوش، مولوی و هرندی دیگر مکان امنی برای معتادان، سوداگران و فروشندگان موادمخدر نخواهد بود .

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
    1 0
    دست شما درد نکند و لطفا بررسی کنید با جمع اوری این افراد ، امار دزدی و کیف قاپی و... چقدر کم شده و مردم چقدر کمتر اذیت شدند
  • IR ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
    4 0
    هر روز ۴۰۰ نفرشان رو اعدام کنید تا این آشغالها هستند مواد فروشان بی شرف هم هستند
  • IR ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
    0 0
    خدا خیرشان بده ک معتادارو جمع کردن .محله تمیز میشه معتاد نباشه.امیدوارم گذرا نباشه و باز نگردن دوباره.بازم ممنون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس