کد خبر 936497
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۵
حمله شیمیایی

منابع سوری از حمله شیمیایی تروریست‌های جبهه النصره به منطقه ای در حومه ادلب و مصدوم شدن دو نظامی ارتش سوریه بر اثر آن خبر دادند.

به گزارش مشرق، اسپوتنیک گزارش داد که بر اثر حمله شیمیایی تروریست‌ها به منطقه‌ای در حومه جنوبی شرق ادلب دو نظامی سوری مصدوم شدند.

بر اساس این گزارش؛ دو نظامی سوریه بر اثر استنشاق گاز سمی مصدوم شده‌اند. مصدوم این دو پس از آن رخ داد که گروه‌های تروریستی منطقه شم الهوی واقع در حومه جنوب شرقی ادلب را با موشک‌های حاوی گازی سمی هدف قرار دادند.

بیشتر بخوانید:

کاهش مناطق تحت اشغال داعش به ۹ کیلومتر مربع+ نقشه میدانی و عکس

این در حالی است که ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت خارجه روسیه در هفتم فوریه جاری اعلام کرده بود که تروریست‌ها در ادلب به انبار مواد سمی در طول خط تماس با نیروهای مسلح سوریه ادامه می‌دهند و هدف آنها سیطره بر منطقه کاهش تنش است.

در دوم فوریه جاری هم برخی منابع از انتقال محموله‌های گاز شیمیایی به وسیله تروریست‌های جبهه النصره از یکی از مواضع گروه موسوم به الترکستانی جسرالشغور به سوی شهرک خان شیخون در حومه جنوبی ادلب با همکاری کلاه سفیدها و کارشناسان اروپایی خبر داده بودند.

این منابع اعلام کرده بودند که این محموله‌ها با آمبولانس‌ها متعلق به کلاه سفیدها و با نظارت دو کارشناس انگلیسی و یک کارشناس بلژیکی منتقل شده‌اند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس