کد خبر 935751
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۰
هشدار ارتش رژیم صهیونیستی به کابینه امنیتی درباره حمله به غزه

ارتش رژیم صهیونستی به کابینه امینتی این رژیم نسبت به هرگونه عملیات نظامی علیه غزه در مرحله کنونی هشدار داده است.

به گزارش مشرق به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی دریافته‌اند که مقامات سیاسی این رژیم به دنبال اعمال فشار برای حمله‌ای دیگر به غزه هستند تا از این مسأله در جریان تبلیغات انتخاباتی کنیست آینده، به نفع خود بهره‌برداری کنند.

بیشتر بخوانید

نگاه تردیدآمیز صهیونیستها به نبرد آینده با محور مقاومت

بر اساس این گزارش،  ارتش رژیم صهیونستی به کابینه امینتی این رژیم نسبت به هرگونه عملیات نظامی علیه غزه در مرحله کنونی هشدار داده است.

به گفته تحلیلگران اقتصادی، هشدارهای ارتش بیانگر پیروزی معادله بازدارندگی مقاومت فلسطین است که با زور سلاح موفق به تحمیل آن شد و همین مسأله موجب اختلاف شدید بین مسئولان سیاسی و فرماندهان ارتش صهیونیستی شده است.

در همین راستا، ایمن رفاتی، تحلیلگر امور رژیم صهیونیستی اظهار داشت که ارتش رژیم صهیونیستی به خوبی دریافته است که فعلا آماده رویارویی نظامی با مقاومت در غزه نیست و هرگونه درگیری و حمله‌ای خسارت‌های بسیاری زیادی برای آن به همراه خواهد داشت.

ایمن رفاتی عنوان کرد که ارتش به این باور رسیده که تنها راه چاره برای غزه، اشغال کامل آن است که این مسأله نیز عواقب و پیامدهای بسیار ناگواری را به همراه داشته و موجب خسارت و تلفات زیاد در میان نیروهای صهیونیست خواهد شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس