بودجه

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در خانه ملت گفت: در بودجه سال آتی ۴۰ هزار میلیارد تومان برای تولید در نظر گرفته شده است.

به گزارش مشرق، سید مهدی مقدسی عصر امروز در نشست با فعالان اقتصادی استان در سالن غدیر استانداری مرکزی اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی پس از گذشت ۴۰ سال از عمر خود اکنون به پختگی لازم رسیده و نیاز است ضعف‌هایی که در بخش‌هایی از نظام اداری است را مرتفع و نقاط قوت را تقویت کنیم.

وی بر اصلاح ساختار نظام اداری تاکید کرد و گفت: باید پذیرفت در تمرکززدایی عملکرد مناسبی نداشتیم و باید در راستای بالابردن بهره‌وری و کارآمدی اختیارات استان‌ها را نیز افزایش دهیم.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در خانه ملت تاکید کرد: نیاز است اصلاح ساختار در بودجه شکل گیرد که شاهد اتفاقات مثبتی در سایر بخش‌های اقتصادی باشیم.

رئیس مجمع نمایندگان ثبات در تصمیم گیری را از خواسته‌های مهم فعالان اقتصادی عنوان کرد و افزود: تغییر مکرر در ابلاغیه‌ها، آسیب‌های جدی به تولید کنندگان وارد می‌کند که می‌طلبد در حوزه تصمیم‌گیری و قانون‌گذاری تدابیر ویژه‌ای اندیشیده شود.

بیشتر بخوانید:

امر رهبر انقلاب معطوف به اصلاح نظامات بودجه است

شرط جدید برای جاماندگان دریافت "بسته حمایتی"

مقدسی با بیان اینکه نظام آموزشی نیز از چابکی لازم برخوردار نیست، عنوان کرد: در کشور آمایش صحیحی از آموزش وجود نداشته ولی اکنون وزارت علوم اقداماتی را در این خصوص آغاز کرده و از ظرفیت خالی دانشگاه‌ها به سمت مهارت آموزی در حرکت است.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در بهارستان بیان داشت: ثبات اقتصادی، بهبود وضعیت فعالان اقتصادی را منجر می‌شود که در این راستا در بودجه سال آتی ۴۰ هزار میلیارد تومان به منظور رونق تولید در کشور در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به تحریم‌های آمریکا علیه کشور گفت: باید پذیرفت فشار آمریکا علیه کشور زیاد است که می‌طلبد فشارها و تحریم‌ها را در کشور به فرصت تبدیل کنیم.

مقدسی اضافه کرد: در شرایط کنونی وابستگی به نفت یک نقطه آسیب پذیر است که باید از همان نقطه، اصلاح ساختار را ایجاد کنیم.

رئیس مجمع نمایندگان بر اتحاد و انسجام در کشور تاکید کرد و گفت: نمایندگان مجلس استان علیرغم تضارب آرا ۹۰ درصد مکاتبات را با مشارکت انجام می‌دهند.

مقدسی خاطرنشان کرد: در کشور نیز با اتحاد و همدلی باید موتور ظرفیت سازی را در کشور به حرکت در آوریم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس