کد خبر 935462
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۰
ضرغامی نمایه

عضو شورای عالی فضای مجازی گفت: یک سوژه‌ای را پیدا و عواطف را تحریک و موج‌سازی می‌کنند و میلیون‌ها نفر را ناراضی نشان می‌دهند، این طبع فضای مجازی است.

به گزارش مشرق، سیدعزت الله ضرغامی ظهر امروز پنجشنبه در همایش «یاوران انقلاب در سنگر هدایت» در شهرستان ری، اظهار داشت: فضای مجازی فضای سوژه‌ها است، بسیاری از مواقع حرف‌ها در این فضا با عقل و منطق و دلیل نیست.

وی با اشاره به سوژه‌هایی که در فضای مجازی ساخته و پرداخته می‌شود، افزود: یک سوژه‌ای را پیدا و عواطف را تحریک و موج‌سازی می‌کنند و میلیون‌ها نفر را ناراضی نشان می‌دهند؛ این طبع فضای مجازی است.

عضو شورای عالی فضای مجازی ادامه داد: دشمنان خیلی تلاش می‌کنند در بعضی از سایت‌ها حکومت منفور پهلوی و شاه تحقیره شده را با عکس و فیلم به گونه‌ای مقتدر نشان دهند.

بیشتر بخوانید:

ضرغامی: در دنیا دو سینمای آمریکا و ایران وجود دارد

جماران خبر خودش درباره ضرغامی را تکذیب کرد!

ضرغامی با اشاره به تصاویری که در فضای مجازی منتشر می‌شود، تصریح کرد: برخی، تصاویری از خاندان پهلوی پخش می‌کنند که رژیم طاغوت در منطقه قدرت داشته اما واقعیت این است که سران جهان، محمدرضا پهلوی را عددی حساب نمی‌کردند.

وی بیان کرد: امروز را با ۴۰ سال قبل مقایسه کنید که چگونه استالین وقت ملاقات به شاه نمی‌داد اما حالا پوتین رئیس جمهور روسیه برای ملاقات با رهبر ایران از فرودگاه مستقیم به سمت بیت رهبری می‌رود و قبل از ورود، آداب ملاقات را نیز سوال می‌کند.

عضو شورای عالی فضای مجازی با اشاره به استقلال‌طلبان کردستان عراق خاطرنشان کرد: آمریکا و اسرائیل در اوایل انقلاب نیز به دنبال استقلال کردستان ایران بودند که همواره ناکام بودند و باز هم می‌خواستند همان پروژه را در عراق تکرار کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس