زندگی مشترک پر از چالش ها و روزهای سخت و آسان است و این مهارت زوجین و افراد خانواده است که از این روزها خاطرات خوشی به جای بگذارند یا این که از این روزها به بدی یاد کنند.

به عنوان مثال اختلاف نظر و سلیقه در همه افراد وجود دارد و ما با پذیرش این تفاوت در هر فرد می توانیم از بروز بسیاری از اختلافات جلوگیری کنیم.

گاهی اوقات همین اختلاف سلیقه که به نظر بی اهمیت جلوه می کند، باعث بروز مشکلات فراوان و جدی در خانواده ها می شود.

در چنین موقعیت هایی اگر هر کس بخواهد طبق نظر و سلیقه خود حرفی بزند و خود را بر حق بداند، ممکن است مشکلات ریشه دار شوند و حتی باعث شوند صمیمت در خانواده از بین رفته و بنیان خانواده از هم بپاشد.

کمک گرفتن از یک فرد متخصص در این زمینه کمک می کند مشکلات ریشه یابی شده و از بین بروند و با تلاش زوجین و یا دیگر افراد خانواده، صمیمت دوباره به کانون خانواده بازگردد.

 

با توجه به این که در دنیای امروز مشغله افراد بسیار است و ممکن است به دلیل کمبود وقت افراد به مشاورین خانواده مراجعه نکنند، می توان از گزینه مشاوره تلفنی بهره گرفت.

از جمله مزیت های مشاوره خانواده تلفنی دسترسی به مشاور در کمترین زمان است. شما می توانید در وقت های آزاد خود با مشاورین خانواده  تماس بگیرید و از توصیه های مشاوره خانواده تلفنی بهره برده و در زندگی خود بکار بگیرید و مشکلاتی که در خانواده به وجود آمده است را با کمک راهنمایی های مشاور حل و فصل کنید.

 

برای بیشتر شدن صمیمت بین زوجین چه راهکارهایی وجود دارد؟

همسرم بسیار خود رای هستند و برای هیچ کاری با من مشورت نمی کند!

من و همسرم برای بچه دار شدن اختلاف نظر داریم!

 

چرا مشاوره خانواده تلفنی؟

زمانی که اختلافی در خانواده به وجود می آید؛ نباید این اختلاف را بی اهمیت تلقی کنیم و با بی اعتنایی به این اختلافات باعث ریشه دار شدن مشکلات در خانواده شویم.

هر مشکل و اختلافی را اگر ریشه یابی کرده و برطرف کنیم، مسلما صمیمیت بین زوجین و دیگر اعضای خانواده خدشه دار نمی شود .

تماس با مشاوره خانواده تلفنی برای افرادی مفیدتر است که :

 وقت آزاد برای مراجعه به مشاور را ندارند

دسترسی به مشاورین مجرب خانواده ندارند

ساکن شهر ها و روستاهای دور از مرکز استان هستند و به مشاورین خانواده دسترسی ندارد

نمی توانند به صورت حضوری در مورد اختلافات و مشکلات خود صحبت کنند

 

 

 

اهمیت مشاوره زناشویی تلفنی

گاهی اوقات اختلافاتی که بین زوجین ایجاد می شود، ناشی از عدم شناخت زن و مرد از یک دیگر است!

گاهی اوقات زوجین از رفتار  یک دیگر سوء برداشت می کنند و همین باعث بروز اختلاف جدی بین زوجین شده و باعث ریشه دار شدن مشکلات بین دو نفر می شوند.

در چنین موقعیت هایی بهتر است به جای قهر و دعوا و یا وارد کردن خانواده ها در دعوای زن و شوهری خود زوجین با کمک یک متخصص برای از بین رفتن مشکلات و اختلافاتشان تلاش کنند.

بهره بردن از مشاوره زناشویی تلفنی به زوجین کمک می کند در زمان کوتاهی با متخصص این حوزه در ارتباط باشند و با بهره بردن از راهکارها و توصیه های کارشناسان این حوزه هر چه زودتر اختلافات بین خود و همسرشان را از بین ببرند و کمک می کند رابطه گرم تر و صمیمی تری را با همسر خود تجربه کرده و آرامش را به زندگی زناشویی خود وارد کنند.

از جمله دیگر مزیت های این نوع از مشاوره این است که بدون مراجعه حضوری و اتلاف وقت زوجین می توانند با کمک مشاور در مورد مهارت های زندگی اطلاعات بیشتری کسب کنند و با یادآوری این مهارت ها و آموزش  مهارت های زندگی سالم توسط متخصص این حوزه چالش ها و روزهای سخت زندگی را با همدلی و همراهی یک دیگر بدون دعوا و قهر سپری کنند.

در مواردی مانند مشکلات زناشویی بین زوجین، خیانت، طلاق، قهر و دعوا و ... می توانید از مشاوره تلفنی «الو سلام مشاور» بهره مند شوند. کافی است با شماره 02166081200 تماس بگیرید.

 

دخالت خانواده ها در زندگی مشترک را چگونه از بین ببریم؟

با همسر حساس و زودرنج چگونه باید برخورد کرد؟

چگونه انتظارات خود را به همسرمان بگوییم؟

چه کار کنیم صمیمت در دوران نامزدی بیشتر شود؟

 

مشاوره زوج درمانی

گاهی اوقات اختلاف بین زوجین با یک یا چند جلسه زوج درمانی برطرف می شود.

در این جلسات زوجین یاد میگیرند مشکلات خود را ریشه یابی کنند و برای از بین بردن این مشکلات بدون دعوا و قهر راه حلی را پیدا کنند.

زوج درمانی به زوجین کمک می کند مهارت گفتگو را یاد بگیرند و گفتگو را جایگزین داد و بیدا و قهر و دعوا کنند. اگر زوجین یاد بگیرند در مورد مشکلات و اختلافات خود بدون داد زدن و قهر کردن به صورت منطقی صحبت کنند، مسلما عوامل اختلاف شناسایی شده و حتی زوجین می توانند راهی برای حل اختلافات خود پیدا کنند.

به عنوان مثال در این جلسات به زوجین گفته می شود به جای قهر و حرف نزدن، احساس خود را بیان کنید! مثلا اگر از حرف همسر خود ناراحت شده اید، به جای این که با او صحبت نکنید، به او بگویید که از حرف یا رفتار او ناراحت شده اید.

به زوجین توصیه می شود اختلافات قدیمی را با بازگو کردن تازه نکنید.

با همسر خود خوب صحبت کنید. تحقیر، توهین، ناسزا، پرخاشگری و ... باعث ایجاد اختلاف بین زوجین می شود.

 

گاهی اوقات زوجین ادعا می کنند همسرم مرا درک نمی کند! در چنین موقعیت هایی به جای نشان دادن عکس العمل های غیر منطقی، می توانید در جلسات زوج درمانی شرکت کنید و مشکلات خود را با حضور یک متخصص حل و فصل کنید.

بهتر است در دعواهای زن و شوهری، بدون این که نفر سومی را وارد دعوای خود کنید، تلاش کنید با کمک یک دیگر مشکلات را حل کنید.

اگر زوجین می خواهند تغییر کنند و به زندگی خود جانی دوباره ببخشند، می توانند از جلسات زوج درمانی بهره ببرند و با راهکارهای اصولی متخصص این حوزه، برای بهبود زندگی زناشویی خود تلاش کنند.

 

زوج های خوشبخت و موفق چگونه با یک دیگر رفتار می کنند؟

علت سرد شدن رابطه بین زوجین چیست؟

راهکارهای افزایش صمیمیت زوجین چیست؟

 

*این محتوا تبلیغاتی است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس